לאחר שהשיקה שורת מוצרי נסיעות וטיולים, קיבלנו ממנה מבחר המוצרים למבחן, והתחלנו לבדוק. בדקנו כבר את ארנקי הנסיעות מוגני ה RFID, את תיקי הילדים, תיק מתקפל להיט, וכעת תורם של כלי הרחצה והאמבטיה. התנסתי בהם, ואלה היתרונות והחסרונות שמצאתי.

תיק כלי רחצה קטן

בתור עובד היטק לשעבר שבעתי נסיעות עם טרולי קטן. בדומה למטיילי אולטרלייט בשטח נסיעות רבות גורמות לך לסגל גישה יבבנית משקל ונפח- תמיד חיפשתי את המוצרים הקטנים והקלים ביותר שאפשר. אני גם מתאמן לפחות פעמיים שלוש בשבוע בשחייה בבריכה ובחדר הכושר, ולכן מתעסק לא מעט עם תיק כלי הרחצה שלי ובהחלט לא רק בנסיעות. לכן, עבורי ועבור כל מי שמוציא את תיק האימונים שלו כמה פעמים בשבוע- מדובר במוצר חשוב.

לשורש יש שני דגמים- אחד גדול ואחד קטן יותר שהוא זה שבמבחן הפעם. הוא עולה 129 ש”ח, ואפשר לקנות אותו ישירות משורש בקישור זה.

רוב התיקים שנתקלתי בהם היו גדולים ומסורבלים מדי. כתוצאה מכך בחרתי במעין פאוצ’ מינימליסטי למדי של חברת תיקים מוכרת שלא היה בו שום פיצ’ר והוא לא “תיק כלי רחצה” קלאסי. הוא היה די דומה לפאוצ’ הסנדלים האייקוני של שורש רק קטן בהרבה- כל מה שהיה בו הוא רוכסן חוצה אורכי אחד, וחלל אחד. זה שימש אותי שנים רבות בהצלחה מרובה, אבל אף תמיד חשבתי שאפשר היה לשפר את ארגון הדברים שנערמים כערמה מבולגנת בתוך התיק הזה. לטובת המבחן הזה נפרדתי ממנו לתיק כלי הרחצה של שורש, שמייצג גישה שונה לגמרי.   

מוצרי נסיעות

מדובר בתיק מבד עמיד, במתכונת תיק נפתח- כלומר יש לו רוכסן לכל אורכו וכשאתם פותחים אותו הוא הופך למעין משטח ארוך שבו אזורי האחסון המופרדים זה מזה ואפשר לתלות אותו. לקחנו למבחן תיק קטן יחסית אבל הוא מספיק להכיל את כל מה ש(גבר) צריך לנסיעה-  בהנחה שהמוצרים מוקטנים לנסיעות (זה יהיה קטן מדי למיכל קצף גילוח ענק, ובקבוק שמפו משפחתי…)

יש לו וו תליה, מראה קטנה, וכמה תאים, חלקם מרוכסנים וסגורים ואחרים פתוחים לנגישות גבוהה יותר. גברים אמיתיים תמיד יעדיפו את הגרסה הזו המינימליסטית יותר, ונשים עם הרבה עניינים במגזר כלי הרחצה יצטרכו כנראה תיק מעט גדול יותר – גם כזה שורש מציעה. מחיר: 129 ש”ח.

בשימוש ניכר שהתיק מכוון יותר לנסיעות תיירותיות או נסיעות עבודה, ולתנאי לינה טובים- הוא עתיר פיצ’רים, תאים, רוכסנים והחומר שלו איכותי ועבה. זה מעולה כמוצר שאתם קונים לטווח ארוך ומצפים שיחזיק מעמד, וזה כבר מתחיל להיות מאפיין של מוצרי שורש שבדקנו עד עכשיו- שכולם היו ברמת גימור גבוהה. אבל זה אומר גם טיפה יותר משקל.

תיק כלי הרחצה

המקום מספיק לגמרי, אבל חשוב להבין את הראש של המתכנן פה- תסריט השימוש הוא שהתיק מוצב פתוח ופרוש בתליה על הוו, ופחות שימוש מונח על השיש באמבט או בתיק. הגישה לכל החלקים קלה אם אתם פותחים את הרוכסן לגמרי- ופורשים ואם לא- פחות.

צריך לקחת בחשבון שמה שלא נמצא בתאים הפתוחים או המרוכסנים יכולים לפול כשפותחים את הרוכסן עד הסוף- כמו פתיחת ספר.

לסיכום: מוצר איכותי, קלאסי להתמקמות במלון, פתיחה ותלייה בנקודה קבועה לכמה ימים וארגון הציוד בהתאם. למטיילים ניידים יותר ולשליפות מהירות של אלמנטים מתוכו יתאימו יותר תיקים בעלי תא אחד פשוט וגישה אל הדברים המתבססת על הנחה ופחות על תליה.

 

הצטרפו חינם לניוזלטר התכנים האיכותיים שלנו:

מאשר משלוח פרסום ועדכונים

בקבוקוני סיליקון

אסור להכניס נוזלים ובקבוקים עם נפח של מעל 100מ”ל לטיסות, ולכן יש צורך במוצר הזה. עוד שימוש הוא לטיולים של ימים ספורים בהם ברור שאין טעם לקחת סבון בכמויות גדולות. בקבוקון אחד קטן ואתם מסודרים לכמה ימים, ויותר.

אל הבקבוק מעבירים תכולה נוזלית לנסיעה (שמפו, סבון נוזלי, וכו’). הנפח פה הוא 89מ”ל חוקיים בקבינת המטוס. אלה בקבוקים לחיצים וחצי שקופים עם פקק בקוטר רחב ונוח מאוד לפתיחה ומילוי.

הם מגיעים גם באריזה שקופה עם רוכסן שיכולה לשמש אתכם לאחר מכן כעוד שלב באבטחת מניעת דליפות במזוודות.

בתקציר:

  • סט 3 בקבוקוני סיליקון לחיצים בנפח 89 מ”ל כל אחד.
  • הבקבוקים מותאמים לתקנות רשויות התעופה ברחבי העולם (במרבית המקרים, ניתן לעלות איתם למטוס).
  • תיק נשיאה שקוף ועמיד
  • צמדני יניקה בגב כל בקבוק, המאפשרים הצמדה נוחה למשטחי זכוכית וקרמיקה
  • מכסה קל לפתיחה וסגירה בראש כל בקבוקון
  • מחיר: 99ש”ח
  • לקניית המוצר באתר שורש לחצו פה

רמת איכות גבוהה- בשימוש שוב מתגלה רמת האיכות הגבוהה של שורש, ובמקרה של הבקבוקון הזה, לאחר השוואה למוצר תוצרת חו”ל יקר ואחר שהיה ברשותי, אני יכול לאמר שהשורש פשוט מעולה. מה אני מחפש בבקבוק כזה?

שיהיה קל למלא אותו– וזה דורש פקק בר הברגה קלה, שאין בעיה לאחוז את הבקבוק עצמו כשמבריגים אותו והוא לא מתקפל לכם תחת הידיים. טבעת קשיחה ונוחה לאחיזה בבסיס הפקק פותרת פה את הבעיה הזו. גם הפתח עצמו רחב ולא צריך לצלוף.

שיהיה קל להשתמש בו: שהתכולה תצא בלחיצה קלה, ולא צריך יהיה לריב איתה. הגמישות של הבקבוקון, הפתח הרחב, ושסתום הפטנט בפתח עושים את זה מצוין. בשורש הוסיפו עוד טוויסט ונתנו שלישיה שבכל אחד פקק בצבע אחר, כך שתוכלו להבדיל בקלות בין השמפו לסבון הנוזלי, ולקרם השיזוף…

שורש

שלא ינזל ויהיה אמין- פה נכנסת לעבודה האיכות הכללית של המוצר. הוא פשוט מצוין, ולא ריחמתי עליו: הוא נשאר קבוע בתיק האימונים שלי במשך חודשים, והטמפרטורות של הקיץ הישראלי ברכב לא מרחמות על מוצרי פלסטיק. הוא שמר על הצורה והתפקוד בצורה מצוינת. אגב, השסתום פטנט מונע נזילה של סבון מאוד נוזלי גם כשהפקק החיצוני פתוח והבקבוק מופנה כלפי מטה.

הפטנט המגניב- גאוני מה שעשו פה: הוסיפו פטנט ואקום להדבקת הבקבוקון לקיר. תשמעו, זה מגניב – אתם מרטיבים קלות ולוחצים את הבקבוק לקיר, והוא נשאר שם. בקאנטרי קלאב שלי יש מתקני סבון במקלחות שנועדו לאמלל את המתרחצים- רשתות גדולות שהדברים נתפסים בהם תמיד. השתחררתי: נכנס למקלחת, מדביק את הבקבוקון לקיר, הפוך, ולוחץ עליו בעודו על הקיר להוצאת הסבון. לא צריך להתעסק עם הפקק בכלל- הפטנט שומר על הכל בפנים. גאוני!

ב99 ש”ח מקבלים סט של שלושה בקבוקים (עם מעין פאוצ’ ניילון שקוף שאני לא שמרתי) ולדעתי- זה שווה כל שקל למטייל והמתאמן הקבוע שמתרחץ מחוץ לבית. לא רק לטיסות!

למטה- הפקק והשסטום, למעלה- הפקק מוברג החוצה וזהו פתח המילוי הרחב

מגבות טיולים

הרי לא תסחבו את המגבת הכבדה והרגילה- חבל על המשקל, הריח והנפח. זו מגבת שמתקפלת לרמה דקיקה ממש לפאוצ’ שהוא כלום בגודלו (ויש לו ערך גם בפני עצמו), במשקל שואף לכלום, ועם תכונות התייבשות עדיפות. מוצר חובה למטיילים.

בתקציר:

  • עשויה בד מיקרופייבר רך במיוחד
  • מיוצרת בשילוב Polygene, פורמולה אנטי-בקטריאלית עמידה המוטמעת אל תוך סיבי הבד בתהליך הייצור
  • מתייבשת פי 6 מהר יותר ממגבת רגילה
  • סופגת פי 9 ממשקלה
  • מגיעה בצבעים ורוד וכחול
  • קלת משקל במיוחד: 160 גרם
  • מידות 110 על 65 ס”מ
  • מחיר: 99 ש”ח.
  • לקניית המוצר באתר שורש

source

חוץ מכיוון הטיולים, יש לה עוד שימוש הרבה יותר מעשי ויומיומי מבחינתי: הפרדה בין מגבת חדר הכושר למגבת ההתנגבות!

אולי אתם לא בעניין של הגיינה אישית, ולא אכפת לכם להתנגב בזיעה שאספה המגבת שלכם בחדר הכושר מהמתקנים… אבל מי שכן מעדיף הפרדת רשויות יביא מגבת נוספת גם למקלחת. עוד פריט, ועוד תיק, ועוד דברים וכל העסק הזה נהייה כבד, ומעיק! אני מביא את המגבת הזו איתי לקאנטרי וחוסך משקל ומקום.

יתרון ענק הוא שהיא מתייבשת מהר יותר מכל מגבת אחרת. אני לא טורח להוציא אותה מהרכב לאחר האימון- פורש אותה, היא מתייבשת בפנים ממש מהר, וחוזרת לתיק לאחר מכן. הדלקת מזגן מהירה ברכב מייבשת את האוויר והכל טוב. הובחנה גם אחיזה ונוחות עדיפה על מגבות רגילות בקשירה על המותניים (היא קלה, ולא נופלת)!

כלי רחצה

בצד החסרונות אציין, שזו לא מגבת מפנקת. כלומר, היא מבד נעים ורך, אבל היא לא עבה ולא מרגישה כמו התייבשות בתוך מצע שבא לכם לשקוע לתוכו. זה בקטע של יעילות- “אני מורידה את המים ומתייבשת מהר, וזהו”…

נחזור לייעוד המקורי: אם אתם לא אוהבים לסמוך על זה שיהיו מגבות במלון, ובוודאי אם אתם בטיול של ממש בשטח וצריכים מגבת קלה שתתייבש במהירות, זה פתרון מעולה.


אוהבים גם ריצה? לחצו על תמונה וראו את כתבות הריצה האחרונות שלנו: