במסגרת מהלך רחב יותר של כניסה לתחומים נוספים של טיולים ותיירות, משיקה חברת שורש שורה של מוצרים חדשים שנסקור פה ב OUTPANEL בהמשך. הועברו למערכת לבדיקה שלושה תיקי ילדים חדשים – והעברנו אותם לבוחנת הבכירה שלנו לקבלת חוות דעת. היא בת 6 ויש לה מה לומר, במיוחד אם זה על משהו בצבע ורוד.

מאת: גיא חלמיש

לעמודי המוצרים באתר שורש לחצו פה.

תיקי ילדים של שורש

למבחן נכנסו שלושה מוצרים מתוך ליין גדול וחדש של מוצרי תיירות וטיולים משורש. בכתבות הבאות נספק עוד הצצות לקו הזה, ובינתיים נתמקד בשלושת אלה.המוצרים עולים 139-149 ש”ח:

  1. תיק זוהר וורוד- תא אחד רך ונעים עם ידית אחיזה שרואים למרחוק, רוכסן אחד ועם רצועת קירוב לכתפיות. 
  2. תיק טיולים כחול: שני תאים, רצועת קירוב לכתפיות, מבנה “שק” וכובע סוגר בקליקלקים, ואף מערכת גב מנדפת. 
  3. תיק דינוזאור – שהוכתר כתיק לבנים ולכן זכה להתעלמות כמעט מוחלטת במבחן. 

 

תיקי ילדים- יופי או נוחות?

– “אני אוהבת את התיק הוורוד”
– “למה את אוהבת אותו?”
– “בגלל הפרפר ובגלל שהוא בצבע ורוד”.
– “הוא קצת פחות נוח מהכחול, אבל אני בכל זאת אוהבת אותו.”
– “למה? יופי יותר חשוב מנוחות?”
– “אבא נו די, די די”.

היה לך נוח שחיברנו וקרבנו את הכתפיות שלא יברחו הצידה? “כן”.
אבל בהתחלה לא אהבת את זה, לא? “נכון אבל בסוף לא הרגשתי את זה, לא הרגשתי בכלל שיש לי תיק! את הכחול הרגשתי יותר”.

אציין פה שהקליקלקים לבני 6 ומטה לפחות הם לפעמים מאתגרים. הילדה הצליחה לפתוח את החיבור בחזה בתיק הוורוד, אולם פחות הצליחה בכחול. חשוב לבחור אבזמים מאוד קלים לתיקים ילדים. עוד דבר שצריך לשים לב אליו הוא שידית האחיזה העליונה (האפורה והמאוד נוחה לאחיזה, גם להורים) אינה בולטת לכיוון הגוף והצוואר מאחור כשהתיק על גב הילד (ויש לה נטייה כזו)- זה יכול להציק להם.

מאוד חשוב: בכל התיקים מקום לרשום את השם

מבחינה עיצובית, היא ידעה לומר ש- “היה נחמד אם זה היה תיק ורוד של פרפר שהוא באמת יוצא ממנו (כמו בדינוזאור)”. אבא שלה שלא רצה לבאס אותה יודע לאמר שבקטלוג של שורש יש בהחלט בדיוק כזה תיק- שהוא זהה לתיק הדינוזאור שבמבחן פה, רק ורוד ויוצאות מצדדיו שתי כנפיים מפוארות (ששש!).

תיקי ילדים- של בנים או של בנות?

בנות המשפחה לא חונכו על ברכי היוניסקס והניו אייג’ המגדרי. אצלנו חוגגים את עובדת היותן בנות עם שמלות, ורוד כללי, נסיכות ובנות ים ובלט, אבל מעודדים העצמה נשית בהחלט: עצמאות, דעתנות, הישגיות והערכה עצמית גבוהה. לאור זאת היה די ברור איזה תיק ניצח במבחן: התיק הזוהר…

על התיק הכחול התפתח דיון: את חושבת שהתיק הכחול הוא תיק של בנים? “אם הוא היה סגול הייתי אוהבת את זה, אם ורוד קצת פחות. לתיק הכחול מתאים סגול יותר מוורוד”. אוקיי. האמת, יש בזה משהו!

בנים שרוצים את המרקם הרך והנעים, שמתאים לקטנים יותר מהתיק הכחול (הכחול מרגיש “תרמיל אמיתי” יותר) יוכלו לקבלו גם בגרסת צהוב זרחני שיגרום למכוניות על הכביש לבצע עקיפה למסלול הנגדי גם כשהילד על המדרכה ורחוק ובטוח מהכביש…

את חושבת שהמקום לבקבוק בצד זה טוב?

“כן, תמיד כשאני הולכת לגן אני שמה את הבקבוק בצד הזה ולא בפנים. יש ילדים ששמים את זה בתוך התיק אבל זה פחות טוב כי זה יכול להפתח ולהשפך, וגם אני אוהבת יותר שזה כאן, ולא בפנים. לדעתי זה יותר יפה. אני גם אוהבת להשתמש בדברים שיש שאני צריכה להשתמש בהם. אם לא היה לי את זה הייתי שמה את הבקבוק בפנים אבל יש את זה אז אני אשתמש בזה”.

זה שיש עוד תא קטן, ומקום בצד – זה לא הופך את התיק הוורוד לפחות טוב? לא, כי אפילו אם יש שם שני תאים, גם בתיק הוורוד- יש מספיק מקום, ואפשר לשים גם בו דברים. גם התא הקטן הוא קטן, והתיק הוורוד מספיק גדול”. מה היית שמה בתא הקטן? “אם הייתי לוקחת קורנפלקס לביה”ס או צעצועים קטנים- הייתי שמה כאן”.

אין ספק שתיק הטיולים הכחול הוא העשיר ביותר בפיצ’רים- עם שני תאים, ידית נשיאה, רצועת קירוב לכתפיות, תא לבקבוק בצד, משטח גב מאוורר, מקום לחבר אליו נצנץ או משהו לתלייה בצד החיצוני, וכמובן מקום לרשום את שם הילד והטלפון של ההורים בפנים. התיק הזה, נאמר הוא גם חלק מסט של שורש שיש בו עוד מנשאי ילדים ותינוקות  (שהורים לוקחים אותם על הגב בטיול) באותם צבעים וחומרים.

דינוזאור – לבנים כנראה

התיק הכי מרשים למראה הוא ללא ספק תיק הדינוזאור, למרות שהוא תיק של תא אחד בלבד מבחינת פיצ’רים ושיכלולים הוא לא הכיל הרבה. אבל ברור שדינוזאור שם את כל השאר בצל! 

גם הנתונים היבשים מצביעים על כך שגם הכחול וגם הדינוזאור בעלי נפח דומה של 4 ליטרים, אבל הדינוזאור הרגיש גדול יותר- אולי בגלל העדר החלוקות והמחיצות.

אבא שלה שהוא בן בהחלט היה בוחר בכחול או בדינוזאור! האב שעדיין לא השלים לחלוטין עם עובדת בגרותו רוצה גם תיקי ילדים, לעצמו, ושמח לראות שהדינוזאור הפתיע עם נפח מעולה ללא מעט שימושים קז’ואליים שבהם נדרש עוד משהו חוץ מארנק. יש לו רצועות גב מספיק ארוכות בשביל ההורה, כולל הסגירה בחזה.  

דינוזאור? מגניב!

כל התיקים מרגישים כמוצרים מוצלחים ואיכותיים, אבל הבד של הדינוזאור הוא במרקם נעים במיוחד.

גם בו וגם בתיק הכחול ניכרה המחשבה שהושקעה כיצד לייצב את משטח המגע עם הגב, שנותן צורה והפרדה מהגוף – מבלי להוסיף משקל רב (התיק הוורוד, רך יותר במובן הזה). בשני אלה יש גם שני רוכסנים לסגירה ולא רק אחד. 

בסופו של יום

הודגם פה ליין של תיקים יפים של שורש, עם חומרים איכותיים (בתיק הכחול), חלקם אפילו מפתיעים ונעימים במיוחד (בתיק הזוהר ובתיק הדינוזאור בעלי המרקם הנעים והרך), פיצ’רים נחוצים (כמו מקום לכתיבת השם וטלפון של ההורים בפנים), ועיצובים מגניבים. הם מאוד משמחים הורים שכבר נגעלים מהמרצ’נדייז המסחרי של דיסני הפושה בכל קניון, ולהערכתנו בהחלט ידברו אל קהל הבית של שורש שמגדל את הדור הבא של הטיילים. בצד החסרונות נאמר שקליקלקים כאלה יכולים להיות מעט קשים לפתיחה לקטנטנים בחזה.

התיק הזוהר הוורוד ניצח מהשלושה את המבחן ונבחר על ידה. תיק הדינוזאור ניצח במבחן האבא וכתפיותיו הארוכות המתאימות גם לבוגרים הקנו לו טווח שימושיות רחב במיוחד, ואילו התיק הכי משוכלל- הכחול, מחפש קליינטים שיש להם אוכלוסיה עם גנים או הבניות חברתיות שונות מאלה שבמשפחת הבוחנת הזו.

מאת: גיא חלמיש

לעמודי המוצרים באתר שורש לחצו פה.

 


אהבתם את הכתבה? יש עוד המון! הרשמו לעדכונים השבועיים שלנו:

הצטרפו חינם לניוזלטר התכנים האיכותיים שלנו:

מאשר משלוח פרסום ועדכונים

הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו! פה: https://t.me/OUTPANEL
התקינו אפליקציה לאנדרואיד: http://bit.ly/RPAndroidAPP
אפשר גם לקבל את Outpanel באייפון: http://bit.ly/RPappiPhone
OUTPANEL – מגזין האאוטדור של ישראל!