הפעם בפינתנו “פגוש את המוצר” קבענו לקפה, טיול, אימון ריצה אליו זרקנו בגדים להחלפה, וסידורים עם התיק המתקפל בנפח 25 הליטר של שורש- חברת הסנדלים ומערכות השתיה המוכרת שנכנסה לאחרונה לתחום מוצרי הטיולים. מדובר במוצר חובה בכל טיסה בגלל הסימפטום הידוע: מתחילים אותה עם מעט דברים, ומסיימים עם הרבה יותר, אבל גילינו שהוא טוב לא רק לטיסות וטיולים. את מוצרי הנסיעות של שורש ניתן לרכוש פה: בחנות האונליין של החברה.

מאת: גיא חלמיש

תיק מתקפל

התיק המתקפל של שורש- שימושי לא רק בטיולים!

תיק מתקפל 25 ליטר של שורש

זה תיק מתקפל לתוך עצמו, מרשים ודקיק. הוא עשוי מניילון ששורש מצהירים עליו שהוא עמיד, והוא גם מרגיש כזה במגע. יש לו נפח של 25 ליטר אשר מאפשר לחזור עם לא מעט קניות. הוא עולה 215 ש”ח ושוקל רק 235 גרם, שזה בערך כמו משקל של סלולרי.

הוא מתקפל לתוך אחד הכיסים המרוכסנים שבתוכו ובניגוד לתיקים מתקפלים שהיו לי לפחות בעבר אפילו על כיס הקיפול חשבו בשורש עד הסוף כאשר חלקו מבד ניילון ששומר על צורה קבועה וחלקו מלייקרה נמתחת. פרשנות: לא צריך לריב קשה עם הקיפול והדחיסה, הכיס הזה מקבל את צורת הקיפול שלכם בקלות, ונשאר קטנטן לאחר שדחסתם את 25 הליטר האלה לכדי רבע ליטר שנכנסים בקלות למזוודה.

לרכישה: בעמוד המוצר בחנות שורש באינטרנט

אל תפספסו כתבות מעולות! הכניסו מייל פה וקבלו למייל, רק פעם אחת בשבוע:

הצטרפו חינם לניוזלטר התכנים האיכותיים שלנו:

מאשר משלוח פרסום ועדכונים

הבדים הגמישים המשולבים

את הפרקטיקה הזו שראינו בכיס הקיפול מימשו בשורש בעוד כמה נקודות חכמות: שילוב של בדים גמישים המספקים יכולת אגירה מוגדלת בהתאם לפריטים המוכנסים אליהם- בצדדים ובחלק הקדמי. זה אומר שתוכלו להכניס אל כיסי הצד הפתוחים לא רק בקבוק מים אלא גם דברים נוספים והכיס ימתח ויקבל את צורתם. גם התא הקדמי התחתון הוא תא פתוח כזה (היכן שאתם רואים בתמונה את לשונית האחיזה לפתיחה שלו) וגם בו יש חומר גמיש- שיאפשר להכניס אליו פריט גדול. 

האפקט המצטבר של הגישה הזו ועוד אלמנטים שנדבר עליהם הוא שאפשר לשאת עם תיק מתקפל כזה המון דברים- יותר מכפי שהוא נראה בהתחלה.

רצועת הנשיאה והתא הקדמי- פתוח, ללא רוכסן, עם חומר גמיש

רצועות רחבות מנדפות לחות ורצועת בונוס

רצועות הכתפיים גם הן קיבלו ציון מצטיין ביחס למקובל עבור תיק מתקפל- אין בהם ריפוד כמובן היות וזה תופס נפח גדול ומפריע לקיפול, אבל את הפיצוי על הריפוד מקבלים בדמות רוחב נדיב שלהן ובד מנדף שמשחרר רטיבות בקלות.

תיק מתקפל

רצועות גב רחבות מרשת לנידוף לחות

רצועה נוספת גדולה נמצאת במרכז התיק (היכן שלוגו שורש נמצא). בהתחלה הייתי חשדן כלפיה- למה צריך? אבל עם השימוש גיליתי שהיא גם רצועת יד נוחה להחזקה של התיק ביד כשהוא מלא וכבד, נוחה יותר מהחזקה ברצועות, וגם יכולה לשמש לקשירת מעיל, סווטשירט ודברים אחרים כשאתם מתקלפים בטיול.

תאים מרוכסנים

הרוכסנים נוחים וגדולים, ויש שני תאים כאלה. פה אציין בביקורת שאני אוהב מאוד ששמים תא מרוכסן בינוני יחסית בגודלו בחלק התחתון החיצוני של תיקים (קלאסיקה בעיצוב תיקים) עם גישה חיצונית ישירה, ואת זה חסר היה לי פה. התחליף לתא הזה עבור דברים קטנים שאתם לא רוצים שיפלו החוצה הם שני תאים קטנים יותר עם רוכסן, שאחד מהם הוא אותו תא קטן אליו מתקפל התיק עם גישה מבפנים בלבד- ללא גישה חיצונית אליו.  אני חושב שהם בחרו לשים תא פתוח חיצוני כדי להרוויח את הגמישות והאפשרות להוספת אלמנטים מוגדלים בזכות הבד האלסטי ששילבו שם ולכן ויתרו במודע על התא המרוכסן הקדמי הזה.

תאים פתוחים חיצוניים עם בד נמתח

חשבו פה באמת על כל הפרטים הקטנים שעושים את ההבדל בין מוצר סתם למוצר שממש תכננו וחשבו עליו: כל הרוכסנים מגיעים עם לולאת אחיזה נוחה ועטופה בצינורית, יש לולאת נשיאה נוחה לתיק כשהוא מקופל, לשונית לפתיחת התא הקדמי הפתוח, יש את הרצועה הרחבה שקל לאחוז בה… לא פספסו פה שום דבר. שורש הרוויחה אצלי המון נקודות בסדרת מבחני מוצרי הטיולים האלה בזכות הגישה הזו וגם האיכות של המוצרים- מרשימה.

תא מרוכסן פנימי לארנק

תיק מתקפל של שורש – סיכום

עד היום היה לי רק צ’ימידן מתקפל קטן במזוודה שלי, אבל המוצר הזה מביס אותו: תיק שימושי, נוח גם כשלא מקפלים אותו כתיק יום קליל להסתובבות עירונית או בטיול רגלי קל, שלא תופס מקום במזוודה.

יש לו שפע של פיצ’רים חכמים שרואים שממש חשבו עליהם- כמו הרצועות הרחבות, הבדים האלסטיים, והוא גדול למדי. בחסרונות- רק העדרו של תא קדמי גדול עם גישה מהירה אליו ורוכסן, והצורך לפצל את הדברים הקטנים לשני התאים הקטנים יותר שיש להם רוכסן בתיק. אני מודה שבהתחלה נראה היה לי שהמחיר מעט גבוה אבל אחרי השימוש בהחלט הבנתי שהוא שווה את תמחורו – זה ממש תיק, אמיתי שימושי ואיכותי ולא מרגיש כמו הניילונים המתקפלים לעצמם שמחזיקים יומיים אלא כמו תיק שהייתם משתמשים בו גם בלי קשר ליכולת הקיפול.

תיק מתקפל של שורש

תיק מתקפל של שורש

מפשים מתנה להייטקיסט?

התיק הזה קלאסי ממש לא רק למטיילים, והוא יהיה מתנה מעולה עבור כל מי שטס הרבה לעסקים ופגישות- היטקיסטים ואחרים, שבד”כ יש להם טרולי ותיק מחשב כבד בלבד איתם, והם צריכים גם איזה תיק גב קטן וקל נוסף להסתובבויות מזדמנות על מדי ב’ בנסיעה. די – מספיק עם תיקי השרוכים דמויי השקית האלה שמקבלים מתנה ומאוד לא נוח לקחת בהם דברים והם חורצים את הכתפיים. פנקו את עצמכם במוצר נוח יותר שאינו שוקל כמעט, ויהיה אחד השימושיים ביותר בטיול או הנסיעה הבאה שלכם.

אולי תתעניינו גם בכתבות הבאות: