לפני זמן לא רב דיווחנו על כניסתה של שורש לתחום פעילות חדש ומשמעותי: אביזרי הנסיעות. לאחר שהחלה בתחום הסנדלים, התרחבה לתחום מערכות השתיה. המהלך הזה מחזק את עוצמתה בחנויות המטיילים, אבל לא רק: אפשר לרכוש את המוצרים ישירות ממנה בחנות שורש אונליין. קיבלנו את חלקם להתנסות ודיווח ונביא לכם סדרת כתבות מבחן על מוצרי הנסיעות והטיולים של שורש. 

מאת: גיא חלמיש

הגבר והארנק- סיפור מסובך

תראו, ארנקים… אני משתמש בד”כ בארנק מאוד מינימליסטי- גודלו רק במעט גדול יותר מכרטיסי האשראי עצמם. ארנקים עבור גברים זה הדבר הכי מעיק שיש, ועדיף היה לנו בלעדיהם בכלל. יש חברות ארנקים שבנו את המותג שלהם על התייעלות בעובי ובגודל. אבל כשנוסעים לחו”ל, ויש כבר שני סוגי מטבע (ולפעמים יותר) שאתם סוחבים, ודרכון, וקצת ניירת שהדפסתם עם הכתובות של המלונות, הואוצ’ר של השכרת הרכב ועוד כאלה שיותר נוח לשלוף בנייר מאשר לחפש במיילים, צריך גם איזה ארנק נסיעות כזה שיהיה – אם לא איתנו כל הזמן אז לפחות בכספת המלון או בתיק.

קבלו מנוי שבועי חינם פה:

הצטרפו חינם לניוזלטר התכנים האיכותיים שלנו:

מאשר משלוח פרסום ועדכונים

ארנק לדרכון ונסיעות

שלושה מוצרי נסיעות מעולם הארנקים נכנסו למבחן והם נראים איכותיים מאוד כבר בשלב זה. שלושת המוצרים מאופינים שהם מספקים הגנת FRID. זו מגמה שרואים אצל ספקי ארנקים בעולם בעקבות החששות משימוש בטכנולוגיה הזו לכיוס אלחוטי. הם גם גדולים מספיק להכניס טלפון סלולרי (שאינו שואף להיות טאבלט) ומרגישים מאוד איכותיים ועמידים.

מימין: דרכון, ארנק בינוני, ארנק מסמכים

ארנק לדרכון- מוצר משמח, שתמיד כשתצטרכו אותו יש נסיעה, התרגשות, ויעד חדש בדרך (אנחנו לא מדברים על אנשי היטק שחוקים מנסיעות כעת). הדרכונים של הבית מאוחסנים דרך קבע בארנקים האלה ואיתם כמה עשרות יורו ודולרים מנסיעות קודמות. מי שנוסע הרבה צובר איתו לא מעט כרטיסי מועדונים שונים של חברות השכרת רכב, מלונות, וכל אלה ביחד מצדיקים את ארנק הנסיעות.

ארנק מותן מוסווה-  מוצר המוצ’ילרים והתיירים המוכר והשימושי באזורים בעייתיים המועדים לכיוס. הוא דקיק ונצמד לגוף והרעיון בו הוא לבישתו מתחת לבגדים, כך שלא ניתן לכייס אתכם בקלות. מחיר: 99 ש”ח. זה בדיוק אותו מוצר מוכר במתכונת המוכחת: מינימליסטי, צמוד לגוף, ופה עם שני רוכסנים והגנת ה RFID.

ארנק לדרכון בגודל בינוני- ארנק בגודל קטן יחסית, מבוסס רוכסן היקפי וכמה כיסים המאפשר להכניס דרכון לתוכו, ועוד לא מעט תכולה. התאים: 6 כרטיסי אשראי, תא רשת, 4 תאים בגודל של דרכון בדיוק, מדורגים כך שקל לראות מה יש בכל אחד, ותא עם רוכסן פנימי למטבעות.

הגודל שלו בדיוק כמו של הדרכון, והצלחתי להשחיל לתוכו, קצת בלחץ יש להודות, מכשיר סלולרי לא קטן (היוואווי P10Plus). מחיר: 135 ש”ח.

ארנק לדרכון שורש

ארנק מסמכים (ארנק דרכונים וכרטיסי טיסה)- זה ארנק רחב מספיק בשביל להכיל את כרטיסי הטיסה (Boarding Pass) וגם את כל שאר הדברים שאתם צריכים כמו דרכונים, כרטיסי אשראי וכסף. גם הוא מגן על כרטיסי האשראי שלכם. יש בו הרבה מחיצות, לפחות שלוש רחבות שמאפשרות לשמור שטרות (בלי לקפל) מכל מטבע במקום אחר (למשל – השטרות מהארץ והשטרות של 2 מדינות יעד או 2 מדינות יעד ובורדינג פס). יש רוכסן למטבעות (תרמתם לצדקה את המטבעות שנותרו לכם בטיסה האחרונה בלופטהנזה או שבכל זאת שמרתם כמה יורוסנטס?), מקום ל 8 כרטיסי אשראי, מקום לדרכון, תא רשת, ושרוול לעט. באמצע יש מקום לכל הנירת.

כל העסק נסגר באמצעות רוכסן ונפתח לגמרי עבור גישה קלה ומלאה לכל הכיסים. מחיר: 159 ש”ח.

הגנה לכרטיסי אשראי מגניבת RFID

הגנה מ RFID -מה הסיפור?

בארנקים האלה יש את ההגנה הזו מRFID. יש שאלה האם צריך את ההגנה הזו אבל מה שבטוח- להזיק זה לא מזיק.

רקע: RFID זו טכנולוגית שידור רדיו לטווח קצר מאוד, המאפשרת יישום של תשלום באמצעות נפנוף- כמו העברת תגי כניסה בדלתות של משרדים, רק שבמקום דלת יש מסוף לתשלום. יש טכנולוגיות מקבילות כמו ה Apple Pay שעושה שימוש בNFC. בדור הראשון שלו, RFID לא היה מאובטח לגמרי והמידע עובר בטקסט ואז נוצרה ההפחדה המוכרת: שאפשר לעשות RFID Skimming ממרחק של כמה מטרים ולגנוב מידע. איך חוסמים את זה? באמצעות כיסוי אלומיניום. יש טענות שאין בעיה כזו- מכמה סיבות: כי אין פעילות פשע של גניבת מידע ב RFID בפועל, בעיקר כי קל יותר לגנוב את כרטיס האשראי עצמו, ומאחר והדורות הנוכחיים של כרטיסי האשראי כבר מאובטחים. מצד שני בעיה אחרת- ATM skimming של גניבת המידע כאשר אתם מוציאים את הכסף ממסוף בנק שנפרץ לשם כך, היא הרבה יותר חמורה ונפוצה. בקיצור, זה כנראה nice to have. אם אתם מכירים ממקור ראשון, לא מקריאה- מקרים של כיוס RFID – יהיה מעניין לשמוע על זה בתגובות לכתבה!

ארנקי נסיעות

בשימוש

אני מודה שזה מסוג הדברים שמעולם לא רכשתי- תמיד הסתפקתי בארנקים הנוכחיים שהיו לי ושמתי דברים בתפזורת בתא המרוכסן של תיק היד שלי. האמת- יצאתי טמבל כל השנים. אחרי שהתחלתי להשתמש בארנק הזה, הבנתי את זה- זה באמת מוצר שצריך: אתה זורק אליו את כל הדברים, הכסף הישראלי שאתה לא צריך בנסיעה בארנק הכיס שלך, ויתרות הכסף הזר שאתה משאיר במלון.

יש בארנק הגדול גם מקום לעט הזו- שתמיד צריך לשנורר ממישהו במטוס כדי למלא את הפרטים בטופס של הכניסה לארה”ב… די, מספיק לחפ”שיות. תתבגר. נוח שאפשר לשים בתיק את הארנק מישראל, ויש לך ארנק נוסף לארץ היעד, עם שפע של מקום לדרכון לנוסע בודד בארנק הבינוני, או לכל הדרכונים של המשפחה לכמה נוסעים בארנק הגדול יותר. גם בבית, על המדף- זה שומר את הכל, עם הכסף הזר שנשאר מהנסיעה הקודמת וכל כרטיסי המועדון של חו”ל במקום אחד נוח.

המוצר איכותי מאוד- תראו בתמונה מטה- את הרוכסן האטום, תנו מבט בחוטי התפיסה של הרוכסנים עם הציפוי שמייצר להם צורה קלה לתפיסת אצבע. אלה הדברים הקטנים, המרקם, והתחושה ביד שמייצרים את חווית האיכות הזו.

ארנק שורש

לשיפור? לא הרבה

אין לי הרבה ביקורת לאמר עליהם- אולי אם ממש מחפשים אז צריך לזכור שארנקי הדרכון נפתחים בצורה מלאה, וצריך להיות מודע לכך, ועדיף שהכל יהיה מעוגן בכיסים אחרת הדברים שבחלל האמצע יכולים לגלוש החוצה. היתרון של גישת הספר הנפתח לגמרי הזו, היא שיש לכם גישה נוחה יותר לכל מכמני הארנק.

כמו כן הארנק הבינוני יכול היה להיות לטעמי טפונת גדול יותר- כדי לאפשר ליותר דגמים של טלפונים ניידים להיכנס אליו ולקבל את הגנתו. שווה אחת לכמה זמן לבדוק מה גודל הדגם העדכני הגדול אך פופולרי של חברות הסלולר המובילות ולתכנן את המוצר בהתאם. בארנק הגדול אין שום בעיה להכניס גם את הנייד.

ארנק לדרכון

ארנק לדרכון ומסמכים- הגדול מהשלושה

לסיכום: ארנקי שורש לנסיעות

הם נראים טוב, מרגישים מצוין, והם באמת איכותיים. מבחינת החברה זה צעד מאוד משמעותי ומאתגר ובצד המשתמש או החדשות- זו לא המצאת קטגוריה חדשה שלא היתה קיימת מאפס. הארנקים האלה של שורש הם מסוג המוצרים שאתם נהנים להשתמש ולהרגיש אותם. המרקם, איכות הרוכסנים מהז’אנר האטום למים… כל אלה משדרים איכות גבוהה, ויתאימו גם לנסיעת עסקים והשתלבות באווירה מעט יותר אלגנטית וגם לנוסעים ומטיילים שצריכים את המוצר ומקום אחד נוח לרכז בו את מסמכי הנסיעה והכספים.