חברת מערכות השתייה והסנדלים הישראלית שורש, נכנסה לתחום נוסף, ומשיקה מוצרי נסיעות וטיולים עם מגוון גדול ומרשים. נכנסו למבחן בייקפאנל שורה של מוצרים והנה סקירה ראשונית של חלק מהם. את המוצרים בשורש ניתן לרכוש גם אונליין, ועל חלקם נעמיק בכתבות מבחן בהמשך.  

מוצרי נסיעות וטיולים

מדובר בליין של אבזרים לטיול שנצרכים על ידי כל מי שטס במכנה משותף רחב במיוחד: החל בתיקים ואביזרי ילדים (שבחנו פה), דרך ארנקי דרכונים מוגני גניבת RFID, דרך תיקים מתקפלים לכיס, שקיות אטומות, תיקי כלי רחצה, בקבוקוני סיליקון לנסיעות ועוד. להלן סקירה מהירה של חלק מהמוצרים שנכנסו למבחן, עליהם נרחיב בכתבות המשך:


אאוטפאנל- תוכן איכותי: טיולים, אאוטדור וספורט אתגרי! קבלו עדכון שבועי למייל:

הצטרפו חינם לניוזלטר התכנים האיכותיים שלנו:

מאשר משלוח פרסום ועדכונים


מוצרי נסיעות

ארנקי נסיעות מוגני RFID

שלושה מוצרי נסיעות מעולם הארנקים נכנסו למבחן והם נראים איכותיים מאוד כבר בשלב זה. שלושת המוצרים מאופינים שהם מספקים הגנת FRID. זו מגמה שרואים אצל ספקי ארנקים בעולם בעקבות החששות משימוש בטכנולוגיה הזו לכיוס אלחוטי. הם גם גדולים מספיק להכניס טלפון סלולרי ומרגישים מאוד איכותיים ועמידים.

ארנק מותן מוסווה-  ששימושי באיזורים בעייתיים המועדים לכיוס. הוא דקיק ונצמד לגוף והרעיון בו הוא לבישתו מתחת לבגדים, כך שלא ניתן לכייס אתכם בקלות. מחיר: 99 ש”ח.

ארנק כייסים

ארנק בינוני- ארנק בגודל קטן יחסית, מבוסס רוכסן היקפי וכמה כיסים המאפשר להכניס דרכון לתוכו, ועוד לא מעט תכולה. מחיר: 135 ש”ח.

ארנק נסיעות שורש

ארנק מסמכים (דרכונים וכרטיסי טיסה)- ארנק רחב מספיק בשביל להכיל את כרטיסי הטיסה (Boarding Pass) וגם את כל שאר הדברים שאתם צריכים כמו דרכונים, כרטיסי אשראי וכסף. גם הוא מגן על כרטיסי האשראי שלכם. מחיר: 159 ש”ח.

שורש

מימין: דרכון, ארנק בינוני, ארנק מסמכים

תיק מתקפל 25 ליטר

תיק גב מתקפל מרשים ודקיק. מניילון ששורש מצהירים עליו שהוא עמיד, והוא גם מרגיש כזה במגע. נפח של 25 ליטר מאפשר לחזור עם לא מעט קניות… זה מוצר חובה בכל טיסה בגלל הסימפטום הידוע: מתחילים אותה עם מעט דברים, ומסיימים עם הרבה יותר.

הוא גם נוח מאוד כתיק יום קליל וקטן במיוחד, שלא תופס מקום במזוודה. יש לו כמה פיצ’רים חכמים – במיוחד שילוב של בדים גמישים המספקים יכולת אגירה מוגדלת בהתאם לפריטים המוכנסים אליהם- בצדדים ובחלק האחורי. הרוכסנים נוחים וגדולים. וגם הרצועות רחבות ובעלות חורי אוורור. די – מספיק עם תיקי השרוכים דמויי השקית האלה שמקבלים מתנה ומאוד לא נוח לקחת בהם דברים והם חורצים את הכתפיים. פנקו את עצמכם במוצר נוח יותר. בכתבה נפרדת נפרט עוד על המוצר הזה לאחר שימוש והתנסות.

מחיר: 215 ש”ח.

מוצרי טיולים

תיק כלי רחצה ובקבוקי סיליקון

תיק כלי רחצה קטן- מבד עמיד, במתכונת תיק נפתח, עם רוכסן לכל אורכו הנפתח לכדי תליה. לקחנו למבחן תיק קטן יחסית אבל הוא מספיק להכיל את כל מה ש(גבר) צריך לנסיעה-  בהנחה שהמוצרים מוקטנים לנסיעות (זה יהיה קטן מדי למיכל קצף גילוח ענק, ובקבוק שמפו משפחתי…). יש לו וו תליה, מראה קטנה, וכמה תאים, חלקם מרוכסנים וסגורים ואחרים פתוחים לנגישות גבוהה יותר. גברים אמיתיים תמיד יעדיפו את הגרסה הזו המינימליסטית יותר, ונשים עם הרבה עניינים במגזר כלי הרחצה יצטרכו כנראה תיק מעט גדול יותר – גם כזה שורש מציעה. מחיר: 129 ש”ח. כלי רחצה

בקבוקוני סיליקון- אסור להכניס נוזלים ובקבוקים עם נפח של מעל 100מ”ל לטיסות, ולכן יש צורך במוצר הזה, אליו אנחנו מעבירים את תכולה נוזלית וקרמית לנסיעה (שמפו, סבון נוזלי, וכו’). הנפח פה הוא 89מ”ל חוקיים בקבינת המטוס. אלה בקבוקים לחיצים וחצי שקופים עם פקק בקוטר רחב ונוח מאוד לפתיחה ומילוי. די, מספיק לקחת את בקבוקי הסבון הקטנים מבתי המלון… יהיה לכם יותר נוח עם אלה… הם מגיעים גם באריזה שקופה עם רוכסן שיכולה לשמש אתכם לאחר מכן כעוד שלב באבטחת מניעת דליפות במזוודות. מחיר: 99ש”ח.

שורש טיולים

מוצרי נסיעות לילדים

התחלנו כבר לסקור את תיקי הילדים, אבל יש עוד: המוצר הבא, טריוויאלי ככל שיהיה התגלה כהברקה משמעותית. בת השש, כוכבת כתבת תיקי הילדים התלהבה מכרית הטיסה- בצורת האות U המחזיקה את הצוואר. היא קיבלה אותה בצבע ורוד, והתאהבה בה מיידית! הכל הדליק אותה במתנה הזו: ציור הינשוף המתוק, הצבע הוורוד המושלם, המרקם הנעים והמפנק, והמגנט המוסווה המחבר את קצות הכרית אחרי שמניחים את הצוואר בתוכה. היא ממש לא עזבה אותה, כמו שמיכת “פינוקי”- הצלחה כבירה.

אבל השוס התגלה בנסיעה- אנחנו לא יכולים לסבול את מראה הקטנטנים בנסיעות ברכב, רדומים וראשם מתנדנד לכל כיוון, מעיר אותם ומקשה עליהם לישון בנוחות וברוגע בנסיעה, שלא לדבר על כאבי הצוואר והפגיעה בבטיחות. הכרית כיכבה ופשוט החזיקה את הזאטוטה ואת ראשה. הנסיעה והשינה שודרגו דרמטית!

מחיר: 99 ש”ח, יש גם גרסת בנים כמובן, ומההתנסות שלנו- שווה כל שקל במבחן התוצאה!

ארגונית לרכב- תיק טאבלט נתלה

עד שהם יירדמו עם הכרית מהפסקה הקודמת, התיק הזה מאפשר לכם גם לשמור על הטאבלט שלכם, ולהכניס עוד מסמכים וניירות, ובכלל- לשמש אתכם כתיק טאבלט ללא קשר לנסיעות. בנסיעה עצמה הוא הופך לרובוטריק המתלבש על כסא הנהג, ומאפשר להפעיל לילדים סרטים שהורדתם או גישה ליוטיוב כבקשתם.

בתוך התיק איזור שקוף לטאבלט, רצועה עם סקוצ’ לחיבורו לחלק העליון וגומיות המהדקות את המערכת הפתוחה למושב. בחלק התחתון אפשר להניח לילדים את הבקבוק שלהם ועוד מקום למשחקים, מוצץ או כל דבר אחר שהם רגועים יותר איתו בנסיעה. אגב, הוא שימושי ונוח כתיק טאבלט גם בלי קשר לעניין הזה של הרכב (למעט מגבלה קטנה- הרצועות שם קצת מחפשות את עצמן מחוץ לאוטו). מחיר: 119 ש”ח.

טאבלט

שקיות אטומות

שקיות אטומות למים שימושיות במיוחד בטיולי מים- שבהם חוצים ונרטבים אך צריך להמשיך ולתפקד עם דברים יבשים לאחר מכן.

גם לצרכי תיירות פחות אתגרית- כביסה, בגדים רטובים או מגבת, אבטחה של איזה בקבוק שיכול להשפך בתיק וצריך לוודא שלא ישמיד לכם הכל בנסיעה, או סתם הפרדה של דברים בתיק הנסיעות שלכם – עם השקיות האטומות האלה אתם בטוחים יותר, ונוח יותר להתנהל במרחב הצפוף של המזוודה. יש להן אפשרות תליה קלה מחוץ לתיק טיולים, והן באות במספר נפחים:2, 5 ו-10 ליטר ובמחירים של בין 60-70 ש”ח.

מגבות טיולים

הרי לא תסחבו את המגבת הכבדה והרגילה- חבל על המשקל, הריח והנפח. ההבטחה היא למגבת שמתקפלת לרמה דקיקה ממש, במשקל שואף לכלום, ועם תכונות התייבשות עדיפות. מוצר חובה למטיילים. מחיר: 99 ש”ח.

בתקופה הקרובה נבחן את המוצרים ונעדכן אתכם עם מעט יותר פירוט על חווית השימוש.