החורף מגיע והנדידה הגדולה מתחילה: מאות רוכבים בכל סופ”ש, אולי אלפים, יורדים דרומה לברוח מהקור והגשם אל ארץ הקיץ הנצחי. רבים מאיתנו כבר מכירים את סוד הסינגלים הבנויים והיפים של סמר תשתיות, סביבם הקים הקיבוץ את סמר בייק הוטל. לאחר כמה שנים של פעילות בסמר, עברה פעילות תיירות האופניים לאליפז – קיבוץ סמוך, שיש לו תשתית של מלון ואירוח, והסמר בייק הוטל ממשיך לפעול משם, ומזמין אתכם להזמין את חופשת החורף שלכם בהקדם – כי המקומות וסופי השבוע נתפסים במהירות!

מאת: סמר בייק הוטל
להזמנות התקשרו ליוני: 054-4964777
או צרו קשר בקישור זה

020

מדוע עבר סמר בייק הוטל לאליפז?

סמר בייק הוטל עבר לאליפז כי רצינו להתפתח ולהרחיב את העסק של התיירות, הרגשנו שאם לא נגדל אין הצדקה להפעלת המקום וכל הלוגיסטיקה שהפעילות בסמר בייק מצריכה. לאחר שניסינו להגדיל את העסק בקיבוץ סמר ולא מצאנו צוות קבוע שמוכן לתפעל את המקום החלטנו לעבור ולעשות שת”פ עם התיירות באליפז.

20171201_132340

מה שונה באליפז לעומת מה שהכרנו בסמר?

השת”פ והמעבר לאליפז הכניס רוח חדשה ודינמית: הצוות באליפז הוא קבוע ואודי מנהל התיירות נותן יד חופשית לממש את הפנטזיות שהבאנו מסמר. קודם כל התחברנו לעסק שעובד כל השנה מה שמאפשר לנו זמינות גבוהה יותר וגמישות ענקית מול קבוצות. יש 24 חדרים, מה שמאפשר לנו לארח קבוצות גדולות וכמה קבוצות במקביל. בנוסף, אנחנו מארחים היום גם באמצע השבוע קבוצות של דתיים וקבוצות המעוניינות לבלות אצלנו ולשמור את הסופ”ש למשפחה.

סמר

חופשת הרכיבה האולטימטיבית

מבחינת החדרים- אלה באליפז מרווחים יותר ועברנו ללינה של 2 בחדר. נוספה גם אפשרות של חבילה באוהל בדואי מה שמוזיל עוד יותר את החבילה (שאינה יקרה גם בחדרים) לקבוצות גדולות שמעוניינות להעביר את הלילה ביחד.

3

רמת השירות עלתה מאוד

שירות החדרים שופר- כל יום נכנס צוות לסדר את החדר ולהחליף מגבות, וניתן לקבל את ארוחת הבוקר ישר לחדר או לבחור לאכול יחד במתחם האוכל שלנו. יש איש קבלה קבוע שיודע לתת מענה לכל דבר ויש חנות קטנה שניתן לרכוש בה גלידות ליקירים תוצרת המקום ועוד מוצרים שמייצרים באזור.

העונה של הרכיבות התארכה וניתן להגיע מאוקטובר עד סוף אפריל תחילת מאי ואז גם יש אופציה לשימוש בברכת השחייה של הקיבוץ! הוספנו פעילויות תוכן שניתן לשלב כגון: סיור וירטואלי בחוות הגראס הרפואי באליפז, חווית 5 החושים של אליפז ועוד…

IMG_1228

מבחינת האוכל

הרמה עלתה וזה היה קשה אחרי הסטנדרט שקבענו בסמר בעבר. לצוות האירוח שלנו נכנסה עמליה מקיבוץ אליפז והיא מבשלת את כל הארוחות שלנו באהבה גדולה במיוחד לקבוצות האופניים (עמליה אומרת שהיא נכנסה לעסק רק כי היא אוהבת לבשל ולארח אנשים). הכנסנו מנות אחרונות לכל הארוחות (הערה שתמיד חזרה כשהיינו בסמר, שאין מנה אחרונה).  בקיצור התפריט יותר עשיר ומגוון.

העסק שעד שנה היה בעיקר מכסה עלויות ומכניס משכורות הופך אט אט לעוגן כלכלי יציב יותר. כי אנחנו עובדים עם עסק שעובד כל השנה ולא תלוי רק באופניים וכשאין פעילות עומד שומם.

20171202_142837

    אני גם רוצה לטייל עם בוץ הרפתקאות!:

    מעוניין ליצור קשר עם בוץ לקבלת פרטים נוספים

    3 ימים של טיול לכל סגנון רכיבה  

    הקונספט הכללי נשמר – 3 ימים של טיול עם כל הפינוקים שהתרגלתם אליהם: אתם מגיעים עם האופניים, רוכבים ונהנים בטירוף ואנחנו דואגים לכל השאר. יש מסלולי AM לרכיבה טכנית איכותית, ויש מסלולי מרתון וטיול לרכיבת סינגלים זורמת במסלולים הבנויים והמדהימים שבנתה סמר תשתיות במדבר – בתוך הנופים המדהימים של המקום.

    מחירי החבילות נשארו אותו דבר ב3 שנים האחרונות: יש חבילת בסיס ל3 ימים על בסיס הכל כלול, כולל בירות חופשי (!) מהפגישה ביום הראשון עד העזיבה ביום האחרון. זה כולל גם ארוחה בשרית לסיום, והחדרים נשארים עבור הרוכבים עד אחרי מקלחות של הרכיבה ביום האחרון. מפנק, נוח ומתאים לצרכים של רוכבים.

    051-001

    יש חדש גם במסלולי הרכיבה!

    שינוי מתחם הלינה לא שינה את הרכיבות והמסלולים, רק הוסיף יתרון קטן: אליפז קרוב יותר לתמנע ומאפשר להגיע לסינגל בקלות דרך עמק ססגון. בשנה הקרובה הפארק אמור לפתח עוד מסלולים בתוך הפארק ואת רוב הקבוצות אנחנו כרגיל מקפיצים בבוקר ל”הר” למעלה, ואם ניתן מסיימים ברכיבה. הוספנו גם הקפצות בסוף היום אם יש צורך.

    039-001

    במסלולים הרחבנו את הפעילות עוד צפונה וקבוצות יכולות לעשות איתנו את דרך הבשמים- זהו סינגל שסמר בייק תשתיות סיימה לבנות בנחל נקרות לפני כ 3 שנים. בחמישי נפגשים בצופר ועושים הקפצה למכתש רמון ומשם רוכבים חזרה לצופר. יש עוד כמה מסלולים חדשים וכמה בקנה שיפתחו בשנה הבאה…

    למרות כל התוספות כאמור, המחיר נשאר אותו דבר והחבילה שהרוכב מקבל יותר מפנקת ויותר עוטפת מכל הזוויות: אוכל, הובלה, הקפצות ועוד פינוקים מיוחדים לרוכבים.

    סמר בייק הוטל

    מפנקים בשטח

    מי בצוות היום? האם האנשים שהיו בסמר ממשיכים גם באליפז?

    הצוות שמוביל את הפעילות כיום הוא צוות משולב ל סמר ואליפז בניצוחו של יוני אדלר שמנהל את המשרד בשלט רחוק, ובשנה הבאה יסיים את התואר הראשון בתל חי ומתכנן לחזור לאזור (למרות שאת החורף כמעט כולו הוא מבלה במדבר הדרומי).

    יש חלוקת תפקידים מאוד ברורה ומשלימה: מרגע היציאה לשטח הצוות המקצועי של סמר מוביל, וברגע שמגיעים למתחם תיירות אליפז, זה הצוות המקצועי של אליפז שמטפל בכל נושא האירוח, כמובן בליווי של אנשי הצוות מסמר. השילוב הזה יוצר מכלול שלם שמתפקד בצורה טובה מאוד ויעילה מאוד עבור הרוכב שמקבל חבילה שלמה בסטנדרט גבוהה מאוד.

    חוץ 5.9.14 015 (1)

    על המשרד של פעילות האופניים, כתיבת תכניות המסלולים והקשר מול קבוצות הרוכבים, נשאר יוני אדלר שגם מדריך ומרכז את ההדרכה, שאקי מדריך ותיק שהיה מהמקימים של העסק עם ירון דרעי ויאיר סלע.

    לצוות ההדרכה הוספנו מדריכים נוספים ומוכרים מעולם האופניים כמו: דן דורון – דנצי, נועה לוריה (עז ואחות) ועוד… קבוצות יכולות להזמין מדריך מראש ואנחנו דואגים שזה יצא לפועל.

    הזמנה לחופשה מדהימה

    להזמנות התקשרו ליוני: 054-4964777, או צרו קשר בקישור זה

    מהמוצדקות שבחופשות!

    OLYMPUS DIGITAL CAMERA

    על הלוגיסטיקה מפקד ג’ופיס- יאיר סלע מסמר ועוד כמה מחברי סמר בייק שגרים בסביבה וחיים אופניים ושטח.

    על האוכל והאירוח מופקדת עמליה חברת קיבוץ אליפז שמוכיחה שאפשר לעשות אוכל ביתי משובח וטעים כשהוא מתובל בהמון אהבה ובמיוחד מורגשת האהבה הגדולה שלה לבישול ואירוח אנשים.

    בקבלה והאירוח יש את ינון ווידה שמנהלים את כל הקבלה ואמונים  לתת שירות ולספק כל דבר שחסר לקבוצה.

    אודי – מנהל התיירות תמיד נמצא כשצריך אותו ומספק סיפורים ונותן יד כשצריך ובעיקר דואג שהכל יתפקד ולא יחסר כלום. וחשוב לציין שיש לו ראש פתוח והוא ממש זורם עם כל ההזויות שלנו רוכבי האופניים.

    אזור הסינגלים המדבריים המדהים של סמר בייק הוטל

    אזור הסינגלים המדבריים המדהים של סמר בייק הוטל

    בואו להתארח אצלנו – חווית הרכיבה, הנופים שאין כמותם והחופש המדהים מובטחים!

    מאת: סמר בייק הוטל
    להזמנות התקשרו ליוני: 054-4964777
    או צרו קשר בקישור זה