רבים מסכימים איתנו שזו יוון במיטבה – יש כאן את האוכל הכי טעים, הנופים הכי יפים, האווירה הייחודית של כפרים קטנטנים על צלע ההר וכמה מן האתגרים המשפחתיים הכי משמחים ומגבשים שאפשר להמציא.

רקמנו עבורכם מסלול שמתאים במיוחד למשפחות והוא משכר חושים. בין המנזרים ההרריים, הטברנות הכי טובות, דרכי ההרים המפותלות שעושות לנו טוב והכפרים הפנטסטיים של חבל זגוריה.
איך זה עובד? זה טיול מתוכנן פרטי ועצמאי שלכם – רק אתם והמקום המדהים הזה. 
אנחנו מסדרים לכם את כל הלוגיסטיקה בהזמנה מראש (מלונות, אטרקציות, וכו’), ומציידים אתכם בטאבלט ובו כל המסלול, המידע, המפה, הטיפים וההנחיות, ואתם מטיילים עצמאית- כך יש לכם הדרכה צמודה, זמינות צוות תמיכה 24 שעות, שקט נפשי אבל עם כל יתרונות החופשה הפרטית.

הערת מערכת: הפרסום וותיק, אנו לא בטוחים שהוא עדיין פעיל. קבלו את הכתבות העדכניות בווצאפ:
הצטרפו לקבוצות אאוטפאנל

הפנינים שלא תפספסו

הכפרים של זגוריה בצפון מערב יוון הם פנינה מיוחדת במינה. הדרכים שמובילות אל הכפרים תפתלות בין ההרים ומכילות פנינים מופלאות שקל מאוד לחלוף על פניהן מבלי להיות מודע בכלל לקיומן. רוצים דוגמא? גשר קוקורי, קצת לפני ההגעה לכפר קיפי (Kipi) הוא דוגמא נהדרת. גשר קוקורי הוא גשר אבן שנמתח בקשת מושלמת מעל ערוץ אחד הנחלים. קל מאוד לחלוף על פניו ולהחמיץ את הפיקניק הכי כיפי שעשיתם בחיים. אינדי, המדירך הוירטואלי שלנו יבקש ממכם בנימוס לעצור, לרדת מן הג’יפ ולראות את גשר קוקורי. הרווחתם בגדול!

הטורקים השאירו בזגוריה יותר מעשרה גשרי אבן נהדרים כאלה. הם בנו אותם לפני יותר ממאתיים שנה. גשר קאלוגריקו הוא המפורסם ביותר מבין הגשרים האלה והכי קרוב לכפר קיפי. יש לו שלוש קשתות אבן, הוא חוצה ערוץ מקביל לכביש ונחל עם מים צלולים זורם תחתיו.

צפון יוון

מסלול יפהפה

המסלול שלנו כולל נסיעות שטח מרהיבות, מעברי הרים, והרפתקאות מיוחדות במינן שמיועדות לכל המשפחה – טיפוס על יתדות בקניון אבן עצום, הליכה במים למפלי “הגשם הנצחים” וביקור במנזרים, בטחנות קמח ובכפרים. יש גם שייט עם אופני מים באגם ותחרות חץ וקשת מקצועית וכמובן גם רפטינג משגע בנהר האליקיומטיקס. עם מגוון כזה – כולם – מבוגרים וילדים כאחד – מסתובבים עם חיוך ענק על הפנים.

אל מונודנדרי (Monodhendhri)

זה הכפר הנודע ביותר בחבל זגוריה וזכה כבר לתואר “הכפר היפה ביותר באזור”. יש בו המון מסעדות נהדרות ובתי קפה. זה הרגע לנוח קצת עם סלט יווני טוב, גבינה משובחת שיצרו כאן בכפר, נזיד נהדר של כבש מבושל או כמה שיפודים של סופלאקי טרי טרי ואי אפשר לסיים בלי קצת אוזו ומוזיקה יוונית אמתית.

מונודנדרי ניצב על גבול שמורת הטבע “ויקוס–אאוס” – אחת השמורות הגדולות ביוון. קניון ויקוס זוכה ביוון לתואר “העמוק ביותר בעולם”. הנוף מרהיב ורק למען רגעים כאלה אנחנו אוהבים לנסוע.

 

מטאורה כמובן

את הקצפת של המסלול העצמאי הזה שמרנו לסוף: מטאורה היא פשוט מקום חלומי. כשעומדים מול מנזרי מטאורה משפשפים את העיניים ואומרים – לא יכול להיות. לא יכול להיות שזה אמתי. לא יכול להיות שלא הגענו לכאן קודם לכן ולא יכול להיות שעכשיו צריך לחזור הביתה.

להזמנת טיול זוגי או משפחתי עצמאי 

זו הדרך המושלמת להנות מטיול עצמאי, רק עם היתרונות של תמיכה מקצוענית. בזכות הקשרים שלנו ביוון, תקבלו את כל החבילה בעלות דומה להפקה עצמאית, רק עם שקט נפשי, תכנון מושלם, וחמ”ל גיבוי של 24 שעות לתמיכה.

מאת: הטיול העצמאי של מדרפט
צילום: יוג’ין לויט 

הצטרפו חינם לניוזלטר התכנים האיכותיים שלנו:

מאשר משלוח פרסום ועדכונים