בסוף השבוע האחרון, עם פתיחת עונת סקי 2018-2019 הושק מועדון קלאב מד חדש בלז ארק – המועדון הוא אחד הגדולים שהושקו על ידי הרשת והוא ממשיך את האסטרטגיה שלה לשדרג את רמת המועדונים לרמה גבוהה מאוד של שירות, עיצוב וגימור ב-4 ו-5 קלשונים.

קבלו את הכתבות בווצאפ:
הצטרפו לקבוצות אאוטפאנל

 

קלאב מד Arcs Panorama

מדובר במועדון ענק של כ-400 חדרים שיהיה פעיל גם בקיץ (לחופשות טיולים מודרכים, ספורט ונופש אקטיביים קייציים). הוא נמצא באתר הסקי לז ארק אשר במתחם פאראדיסקי המחבר כמה אתרים כגון לה פלאן ולז ארק לאזור ענק ובו מאות ק”מ של מסלולי סקי. 

להזמנת חופשה לחצו כאן

לז ארק נמצאת במרחק נסיעה של כשעתיים וחצי נסיעה מז’נבה, בגובה 1750 מטר. בפסח יצאו קבוצות עם מדריכי סקי בעברית, כחלק מהפנייה של המועדון החדש למשפחות. הוא יפעל לצד המועדון הוותיק Arcs Extreme שמיועד לבני 18+.

המחירים: סביב ה2000 יורו לאדם במתכונת הכולל הכל (המחירים משתנים בהתאם למועד המדויק). ישראלים אוהבים מועדונים חדשים והמועדון הזה הוא כבר ה bestseller של קלאב מד ישראל.  

6 סיבות מדוע להגיע ל Club Med Arcs Panorama

  1. מלון חדש דנדש מהניילונים- וזה מורגש וכיף.
  2. מתאים למשפחות וילדים.
  3. נמצא באתר סקי ענק ומוצלח.
  4. מספק סקי אין סקי אאוט עם הדרכה מלאה וציוד מעולה.
  5. המועדון פעיל גם בחורף וגם בקיץ.
  6. הכל כלול (all inclusive) – תמורה גבוהה ומפנקת.

הקלאב מד משתנה: מ-3 קלשונים ל 4 ו-5

קלאב מד עוברת שינוי משמעותי: היא עוברת למלונות יוקרה עם רמת שירות גבוהה, גימור ועיצוב מרשימים. כחלק מהתהליך הזה נסגרים או משופצים כל המלונות הישנים, ונפתחים במקומם מלונות חדשים, מפוארים, יוקרתיים ומפנקים ברמת 4 ו-5 קלשונים. מעל 85% מהמועדונים היום הם מועדוני 4 קלשונים, עם חדרים מרווחים, שירות מפנק במיוחד, אוכל, אלכוהול ושתיה, והדרכות סקי מלאות שמאפשרים לאורחים לבלות חופשה שלמה ללא שום עלויות נוספות.

יש היום מעל 70 מועדונים בעולם שנותנים שלושה סוגי חופשות – סקי, יעדים אקזוטיים, ויעדים קרובים באירופה.

תחום הסקי בקלאב מד

ישנם 20 מועדוני סקי באלפים הצרפתיים, אבל גם באיטליה ובשווייץ ואפילו ביפן (שידועה באיכות הפאודר שלה). בכל שנה נפתח מועדון סקי חדש: בשנה הבאה אלפ דואז ישודרג ל-4 קלשונים ואחרי כן המועדון בקנדה.

חופשת סקי מורכבת מהרבה פרטים ואת כולן מספקת חבילת ה”הכל כלול” של קלאב מד: מלון, סקי פס, ציוד, הדרכה (מגיל 4!), טיפול בילדים (מגיל 4 חודשים!), אוכל, טיסות, העברות, הדרכות וסקי פס (רק עלויות הסקי פס וההדרכה מגיעות למאות רבות של יורו באתרים הטובים).

ההדרכות בקלאב מד הן הטובות מסוגן- הדרכות של יום שלם המתבצעות בידי בית הספר לסקי של צרפת- ESF, במתכונת של קבוצות קטנות (בד”כ עד 10 גולשים), המחולקות לפי רמות הגלישה. תוכלו להגיע לפה ללא שום ידע מקדים בסקי או סנובורד, ותצאו לאחר שבוע כגולשים. ההדרכות מגיעות עד רמת Expert ו Off Piste.  עוד על הדרכת האוף פיסט בכתבה הזו.

הקלאב סוגר הכל עבור אורחיו, בהתאם לעיקרון ה”הכל כלול”- לכן מדובר בחופשה ללא דאגה, ללא הפקה, וללא התעסקות בכלום- היא תהייה מושלמת לפרטים הכי קטנים ברמה מקצוענית של ממש, ומפנקת מאוד. הישראלים אוהבים מאוד את הקונספט הזה, והם קונים כרטיסים ומקבלים חופשה מושלמת, מושקעת ועשירה. בתוך החופשה הזו לא תצטרכו להוציא את הארנק אפילו פעם אחת כנראה.

חדר הסקי, הציוד והמסלולים

זה לא דומה בשום צורה למה שאתם מכירים מהחרמון… חדר הסקי ב Arcs Panorama הוא למעשה אולם לוקרים גדול, נוח מחומם ונקי. יש בו חדרי התאמת ציוד, ורובו בנוי מהלוקרים הפרטיים שלכם. בלוקרים, בעלי מנעול חשמלי שנפתח עם הצמיד שתקבלו בצ’ק אין, כבר יחכו לכם המגלשיים, הנעליים ומקלות הסקי לפי המידע שתעבירו (כחלק משירות easy arrival לפני היציאה לחופשה) ורק נשאר לבחור קסדה.

הכל מחכה מוכן כולל התאמת מחברי הסקי (Bindings) לגודל הנעל, המשקל ורמת הסקי שלכם. זה מזרז מאוד את ההתארגנות בהגעה, ואין כמעט תורים בשל כך במקרה שצריך לבצע שינויים והתאמות. שכחו מהסיוט של לחץ על הציוד הטוב שלא ייגמר…
גם הציוד באיכות טובה ומודרנית מ Rossignol. תקבלו את הסקי המתאים לרמתכם מתוך קו המוצרים של המותג הצרפתי המוכר.

המתכונת- Ski In Ski Out – מה שזה אומר הוא שאתם יוצאים מחדר הסקי ישירות למסלול. אין צורך ללכת עם מגפי הסקי או לעלות לאוטובוס שיקפיץ אתכם לתחנת היציאה. בצמוד למלון יש את מתחם הלימוד לילדים- כלומר הם אפילו לא צריכים להתנייד מעבר לכמה מטרים, והם כבר בשיעור!  

הצטרפו חינם לניוזלטר התכנים האיכותיים שלנו:

מאשר משלוח פרסום ועדכונים

אפשר לצאת לחופשת סקי גם עם אנשים שלא עושים סקי: יש מגוון פעילויות כמו הליכה נורדית בשלג, טיולים בכפרים, שיעורי ספורט בתוך המועדון, מתחמי ספא טיפוח ויופי (הספא הוא כמעט המקום היחיד בתשלום נוסף).

לז ארק למשפחות- כולל ילדים מגיל שנתיים!

הנושא המשפחתי מאוד התחזק בחופשות הסקי של הקלאב בשנים האחרונות- כולל סגירת מועדונים שלמים רק לישראלים בחגי הנסיעות- חנוכה, פורים ופסח. יש כ 120 דוברי עברית בצוות הקלאבים לשם כך. הטרנד הנוכחי הוא להביא אומנים ישראלים “חמים” והעונה- היה בקלאב מד הזמר סטפן ובפורים הקרוב יהיו סטטיק ובן-אל במועדון פייזי וולנדרי! (לדעתי נותרו ממש מעט מקומות לשבוע שלהם- אם אתם רוצים, כדאי למהר!)

גם המועדון החדש בלז ארק מציג מתקן מרשים בסטנדרטים גבוהים: חדרי משחק גדולים ומעוצבים, מלאים צבעים ואטרקציות, משחקים והפעלות של מדריכים שהוכשרו לכך בבתי ספר לחינוך, והילדים מאוד נהנים ודואגים להם לחלוטין. גם בסקי יש מי שיקפיד למרוח להם קרם שיזוף ויעזור להם עם הביגוד ובד”כ גם יש דוברי עברית המסייעים להם.

ההורים יכולים לבחור בין ימי בילוי מלאים עם הילדים, או לבחור בחצאי ימים של סקי כל אחד בקבוצתו וחצאי ימים משותפים. זה באמת תלוי רק בכם. 

האוכל- רעבים לא תשארו…

מי שקולינריה היא חלק חשוב בחופשה שלו יחגוג. הבעיה העיקרית פה היא כנראה איך לעמוד בפיתוי שמציב העושר הזה. ישראלים בהחלט מקבלים את מה שהם אוהבים: שפע ומגוון אינסופי בשלוש המסעדות- מסעדת הבופה, מסעדת הגורמה עם ההגשה לשולחן, ויש גם מסעדה נוספת לילדים שהיא חלק מההפעלה שלהם. הילדים לומדים לבשל ארוחה, ומזמינים את המשפחה לאכול ממנה.

בשבוע כזה, הכל כולל אלכוהול, משקאות חמים וקרים, מיצים טבעיים ושייקים חופשיים לגמרי (לדיריי ה-5 קלשונים אגב, לאונג’ים סגורים במתחם הסוויטות, והאלכוהול הוא ממותגי פרימיום). כאמור מרגע שנכנסתם לא מוציאים ארנק מהכיס.

קלאב מד חדש למשפחות בלז ארק

עד היום היה לקלאב מד מועדון אחד בלז ארק שפנה לבני 18+. כעת, עם פתיחת לז ארק פנורמה, יש למקום הצעה מרשימה גם למשפחות עם ילדים.

יש סיבה טובה לכך שהישראלים אוהבים את הקלאב מד- סקי זה כיף אדיר המתאים לחופשה שכל אחד יכול לתת לה את הטעם שלו: החל מחופשה משפחתית לזכרונות שלא ישכחו עם הילדים, דרך חופשה רגועה מפנקת וקולינרית, ועד לחופשה אקטיבית וספורטיבית- הקלאב מאפשר לכל אחד לחוות אותו באופן המתאים לו וברמות שירות, מלונות, מזון, הדרכות ופעילויות וחבילה כוללת גבוהות במיוחד.

להזמנת חופשה לחצו כאן