רועי גלילי, טייל רציני שכיסה כבר לא מעט טרקים בעולם ממליץ על 5 הטרקים הנבחרים שלו:

1. האלפים האורוביים מעל ברגאמו, איטליה

הטרק הנהדר הזה מאפשר אינספור מסלולים בהרים בגובה שבין 1500 ל 2500 מטר והצצה לחבל ארץ פראי ולא תיירותי באופן יחסי. המון אגמים, בקתות הרים פשוטות ונוחות, בעלי חיים, פריחה נפלאה, מסלולי פראטה ברמות שונות ובירה או אספרסו משובח כל ערב.

אלפים איטלקיים2. גראן פרדיסו, ואל דה אאוסטה, איטליה

טרק נהדר בשמורת הטבע העתיקה באיטליה ששיאו העפלה אל פסגת ההר הגבוה באיטליה (4061 מטרים). טעימה קלה ופשוטה יחסית מבחינה פיזית וטכנית, מהקור האלפיני ומהסם הלבן עם הרבה ואריאציות. צעידה – לא מסוכנת יחסית – על תהומות, חציית נחלים ואופציות הרפתקניות במיוחד למטפסים מקצועיים על הnorth face של אחת מפסגות הענק של האלפים.

3. פאסו דה סלה – מרמולדה – קורטינה דה אמפיצו, איטליה

אחד המסלולים הנפלאים של הדולומיטים וטרק שיש בו הכל: מאמץ פיזי, מסלולי פראטה מעוררי אדרנלין ונופים מעולם אחר. וחוץ מזה. שפע של אוכל איטלקי – אוסטרי לפני ואחרי. הנופים של הדולומיטים עם צוקי הענק תמיד מרשימים ולא משנה כמה פעמים חזרתם לשם.

4. ואדי פייד, ירדן: מסלול הcanyoning האולטימטיבי באזורנו

אחד היחידים שבו ניתן לקפוא מקור באמצע הקיץ במדבריות המזרח התיכון. 12 מפלים במסלול סנפלינג מאתגר, מים זורמים בריכות קרות ועמוקות, נופים נפלאים ותחושה נהדרת של הרפתקה.

5. ההר הגבוה, סיני

למי שלא פוחד מקצת חום בקיץ (בהרים פחות חם, אך עדיף בראשית הקיץ או בסופו). מפגשים תרבותיים מרתקים עם אחרוני הנוודים, אוירה של הרפתקה גדולה, בדידות והשראה שורה תמיד על חבל הארץ הקשוח הזה, לטעמי אלו הם הנופים העצובים והיפים ביותר בעולם.

מאת: רועי גלילי

על הכותב: רועי הוא חקלאי וארכאולוג ממושב עידן בערבה. אב גאה לחצי מיליון שתילי פלפל, ארבעה ילדים ושלושה כלבים. סגנון הרכיבה המועדף עליו הוא אול מאונטיין אגרסיבי והוא סבור שדאבלים וסינגלים זורמים הן מילים גסות. מאוהב בגינות סלעים, בעליות ארוכות ומבולדרות ובעפרי.

אל תתנו לפייסבוק לסנן אתכם

OUTPANEL – מגזין האאוטדור של ישראל!
ניוזלטר שבועי לOUTPANEL- פה: http://bit.ly/OUTsubscribe
הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו! פה: https://t.me/OUTPANEL