בגדי בקסטום הם אחד הדברים האהובים עלינו- בתנאי שהם ברמה גבוהה. לא במקרה בחרנו בעסק ובחברה ישראלית – Jinga לאכלס את הלוגו של OUTPANEL. כעת אתם יכולים להזמין חולצה מנדפת שלנו ישירות הביתה ובכך לתמוך בכותבי האתר!
חולצת מנדפת OUTPANEL
רצינו שתהייה לקוראים שלנו אפשרות פשוטה להכנס לאתר ולהזמין לעצמם את החולצות ובכך לתמוך באתר – כל ההכנסות עוברות לרכישת החולצות האלה גם לכותבים שהם מתנדבים ועושים את זה מאהבת התחום והרצון לחלוק:
- רמה גבוהה במיוחד מאווררת וקלילה- חולצה מדהימה עם התאמה לנשיאת תיקי גב (מנדפת אולם לא רשתית מדי כדי לעמוד בחיכוך)!
- העלויות: חולצת אאוטפאנל: 140 ש”ח
- יש לבצע את הרכישה בימים הקרובים- ולא יאוחר מסוף יולי 2020 בלבד.
- צפי למועד הגעת הביגוד בהזמנה הקרובה: אמצע ספטמבר (יתכנו עיכובים).
- איסוף ללא משלוח: ניתן לאסוף מג’ינגה, בוולודרום האופניים בהדר יוסף, ת”א.
- משלוח: בעלות קטנה נוספת בדואר רשום או במשלוח ישיר הביתה (20 או 35 ש”ח).
- האחריות, השירות והקניה כולה מתבצעת ישירות מול ג’ינגה ספק הביגוד.
למה לקנות?
כשאתם קונים את הביגוד המעולה שעשינו – אתם תומכים בכותבי אאוטפאנל ישירות! למעט עורך בחצי משרה- כל כותבי האתר הם פאנליסטים מתנדבים שכותבים עבורכם מאהבת האאוטדור והרצון לקדם את תרבות הטיול והחוץ בישראל. כל ההכנסות הקטנות מהמכירות האלה מופנות לרכישת ביגוד עבורם כהוקרת תודה!
זאת ועוד: בחרנו בג’ינגה- חברה ישראלית, של חבר שעוסק בתחום מפה, ומעסיק פה צוות קטן. מבחינתנו- זה עוד ערך מוסף משמעותי ובמשבר הכלכלי שיש סביב, אנחנו מעדיפים לעבוד עם עסק עצמאי קטן וישראלי! בימים האלה זה חשוב יותר מתמיד: להעדיף ספקים מקומיים, להעדיף תוכן מקומי (ולפרסם כעסקים לא רק בפייסבוק ובאינסטגרם אלא באתרי תוכן כמונו – בעברית ובישראל).
חולצה בעיצוב קסטום שלנו
טוב, אנחנו לא נעוף על העיצוב של עצמנו, רק נספר שבאמת קיבלנו אינספור פידבקים מעולים עליו. האמת היא שזו אדפטציה של עיצוב ביגוד האופניים שעשינו שקיבל את האדום של FITPANEL. מאחר והלוגואים של הפאנלים עגולים, רצינו משהו שיתחבר אליהם – וכך נולד רעיון המנדלה: אותם תרשימים גיאומטריים עגולים, הרמוניים, עם הנטייה לתפוס לנו את המבט ולהפנט. פה ושם נגיעות של קצת נקודות בצהוב לעשות את זה מעניין עוד יותר. יש כזו גם באתר הריצה:
איכות גבוהה
כדי לדעת האם זה מתאים קיבלנו מג’ינגה את הציוד למבחן: גופיה אחת מהדגם שרצינו וחולצה אחת שהדפסנו עם עיצוב של RUNPANEL. הציוד נבחן בתנאים הכי מאתגרים שאפשר לבחון בהם ביגוד ריצה- עם כניסת הלחות המקסימלית והחום של יולי. המטרה היא לראות האם זה קל מספיק, נעים על הגוף, מנדף את הזיעה כמו שצריך, יושב כמו שצריך מבחינת גזרה, ובכלל- ראוי לשאת את הלוגו שלנו.
במערכת יש חברה שרצים לא מעט והדרישות גבוהות- ביום יום שלנו אנחנו לא רוצים את הרמה שמזמינים מארגני האירועים, בד”כ הנמוכה יותר מכמה אפשרויות. ברוב קבוצות הריצה זה רמת האמצע בד”כ וזה הגיוני כי היא צריכה להתאים לתקציב של אנשים מגוונים בקבוצות. אבל מבחינתנו הסט חייב להיות זה שמכל האופציות בארון תמיד נעדיף אותו ואנחנו מוכנים לשלם עליו את הסכום הנדרש. החולצה עולה 140 ש”ח והגופיה 100 בלבד.
חולצה מנדפת
הלחות והחום בישראל לא משאירים שום מקום לספק- החולצה צריכה להכיל לא מעט רשת מנדפת שתצליח לפנות את הלחות בתנאים קשים מהגוף. מלפנים – מקום שמקבל את הרוח מכיוון התנועה, מקובל בד”כ שיש בד מעט יותר צפוף, גם הוא מנדף כמובן, וכך גם בחולצה הזו: מלפנים רשת מסוג אחד ואילו בצדדים ומאחור רמת נידוף גבוהה יותר. ביחד שני הבדים האלה נותנים שילוב מצוין של משקל, עם מבנה ותצורה טובים.
בגזרה בחולצות ריצה צריך להשאיר מקום לתנועה- בד”כ לא רצים עם ביגוד צמוד במיוחד, אבל אסור שזה ייראה מתנפנף וגדול מדי. אני בד”כ מדיום בחולצות, ואוהב גזרות הדוקות יחסית, והמדיום של ג’ינגה מתאים לי בול, כך שאין איזה חריגת מידות. התפרים שטוחים, ולא מרגישים אתם. פתח הצוואר מספק.
להזמנת הביגוד
את ההזמנה והמשלוחים מבצעים ישירות מג’ינגה. ניתן יהיה לרכוש במשך שבועיים ואז נעבור לשלב הייצור והאספקה. הביגוד אמור להגיע לארץ חמישה שבועות מרגע הסגירה. מאחר ואלה ימי קורונה ויש לעתים עיכובים במשלוחים, יתכנו שינויים מסוימים בלוח הזמנים. ניתן להזמין עד אליכם הביתה בדואר או לאסוף ממשרדי ג’ינגה בוולודרום בהדר יוסף בת”א.
הכירו את Jinga – חברת קסטום ישראלית
את ג’ינגה הקים אביעד יזרעאל, נצר למשפחה העוסקת בטקסטיל 40 שנים, ספורטאי בעבר, ומנהל קבוצת הפיתוח Israel Cycling Academy בהווה. ראיון מלא עם אביעד תוכלו לקרוא בבייקפאנל– אח של ראנפאנל לענייני אופניים. זו חברה שהוא מוביל בישראל, וכמובן שהייצור בסין בפיקוח הדוק ואישי שלו.
“המאמץ העיקרי שלנו הוא בייצור מוצרי קסטום לאופניים, ריצה וטריאתלון וכיום אנחנו עם כ140 מוצרים שאנחנו יכולים לעשות להם התאמה אישית מלאה ועוד מגוון בקולקציה של התאמה חלקית. בנוסף יש לנו גם מוצרי מדף – קולקציה שנמצאת בחנויות ובאתר האינטרנט. עובדים היום בעיקר בישראל, ומעט בארה”ב ושם יש דגש משמעותי לכיוון ארה”ב.
השם ג’ינגה לקוח מהפסיכולוגיה של הספורט- מצב שבו הספורטאי לא מרגיש כאב, אלא חיבור אינסופי עם האופניים, השטח. מצב אופטימלי שכל ספורטאי אנדיוראנס רוצה להגיע אליו ולהתחבר אליו”. יש מעל 150 קבוצות שהזמינו קסטום של ג’ינגה, הוא מספר.