קלאב מד מציגה חופשה קייצית הררית מדהימה: לזוגות או משפחות שרוצות חופשה אקטיבית, עם הדרכה בעברית, במועדון גרנד מאסיף המפנק של הקלאב מד, עם הדרכות לכל הרמות בהייקינג, אופני הרים (גם חשמליים), אוכל מדהים ופינוק ברמת גימור גבוהה במיוחד.

בתקציר: 2 שבועות בעברית לילדים בהרים!

  • קלאב מד מוציאה ב-8-27 באוגוסט, מדריכים ישראליים למועדון גרנד מאסיף, במיוחד עבור משפחות לחופש הגדול.
  • המועדון האלפיני מציע סדנאות מקצועניות לתרבות ספורט ואאוטדור בהרים עם הדרכות מלאות: הייקינג, אופני הרים, ווייקבורדינג, ועוד. חוויה משפחתית מדהימה. 
  • היות והיעדים האטרקטיביים נתפסים במהירות, בתחילת העונה- כדאי להגיב מהר ולהזמין מייד.
  • לפרטים נוספים והזמנות בקלאב מד

החופש הגדול עם קצת פחות סלולרי: עם ילדים ונוער בחופשת אאוטדור אלפינית

2 תאריכים לילדים ונוער בעברית באוגוסט 2022

במועדון גרנד מאסיף קיץ בהרים, בשני תאריכי יציאה , 12.8, 19.8, יהיו במועדוני הילדים מדריכים ישראלים שילווי את הילדים בפעילויות השונות וידאגו לכל הצרכים שלהם.

מלבד זאת, נציע ביום אחד בשבוע אוטובוס לעיירה הציורית אנסי- זו יציאה ללא הדרכה, לסיור עצמאי בעיר (תגיעו, תסתובבו ותטיילו בסמטאות הציוריות ותחזרו לאיסוף אחה”צ).

אנסי באלפים- טיול עצמאי של יום (העברות מהקלאב)

זה שבוע פעיל בנוף אלפיני מדהים של הליכות, פיקניקים, אופניים, שיעורי כושר, פארק חבלים (בתשלום נוסף), בריכה חיצונית ופנימית, מסעדות גורמה על בסיס פנסיון מלא, בר חופשי של משקאות קלים וחריפים, מועדוני ילדים מגיל 4 חודשים עד גיל 17 (המסגרות מגיל 4 עד 17 כלולות בחבילה), מתחם ספא במועדון (בתשלום נוסף) מוזיקה חיה והופעות בערבים וכל השירותים במועדון המודרני והמעוצב.

לפרטים נוספים והזמנות בקלאב מד

מסעדות גורמה צרפתי אחרי ימים ארוכים ופעילים בשטח

קלאב מד – הקונספט הצרפתי

מועדון Grand Massif בקיץ הוא כולו סביב רכיבת אופניים, הייקינג וריצת טרייל בהרים! הוא נמצא ליד הכפר Samoens שבאלפים הצרפתיים, במרחק נסיעה קצר יחסית משדה התעופה של ז’נבה (כשעה וחצי).

הוא תוכנן לשבוע מדהים, אקטיבי או מתפנק- כל אחד ימצא בו את מה שמתאים לו/לה בחופשה!

מועדון אופניים- במועדון ביה”ס לרכיבת אופני הרים מודרכת, שבו מתחלקים לרמות הרכיבה ומקבלים שבוע של הדרכה איכותית ברכיבה. לרוכבים מנוסים- הדרכות רכיבה טכנית בדאונהיל, ולרוכבים מתחילים- טיולים מהנים לאורך נהרות שוצפים בעמקים קסומים. (אל דאגה: אין צורך להביא כלום- האופניים והאבזור כבר שם).

טיולי אופניים: מהדרכות טכניות בדאונהיל, דרך קרוס קאנטרי ועד טיולי מתחילים מודרכים

  • מועדון הייקינג והליכה- הפעילות המרכזית של רוב המבקרים במקום היא טיולים בטבע. גם פה, הכל מודרך בידי מקצוענים המכירים את המקום כאת כף ידם, וגם במועדון ההליכה- חלוקה לפי רמות קושי ומרחקי הטיולים. תמצאו פה הליכות קלות ביערות ולאורך נחלים לצפות במפלי ענק מדהימים, ועד הייקינג מאתגר של קילומטרים רבים, יום שלם עם טיפוסים לא קלים במסלולי ההליכה של האלפים.

מועדון טרקים, הייקינג וריצת שטח מקצועני.

  • טיולים עצמאיים- מטיילים מנוסים יותר שמעדיפים טיול עצמאי בשטח יכולים להנות מהקלאב כבסיס יציאה, ולתכנן להם את המסלולים של עצמם. לרשותם יעמדו מקצועני המקום לייעוץ ויש גם אפליקצית מסלולים (mhikes) שאפשר לטייל איתה.
  • סקי מים לנוער – תוציאו אותם קצת מהסמארטפונים, עם ווייקבורד באגם TNA הסמוך לגילאי 11-17. במהלך השבוע בני הנוער במסגרת מועדון הג’וניור קלאב ייצאו בהסעה מיוחדת לחוויה של אדרנלין וספורט עם הדרכה וליווי.

טנדם מצנחי רחיפה (בתשלום נוסף)

  • גם פינוק, בטן גב וספא- את השבוע הזה אפשר לקחת גם בפינוק- המועדון בדירוג של 4 קילשונים מציע מקום מושלם להשלמת קריאה בספרים שתמיד רציתם על מרפסת הצופה אל הפסגות המדהימות של האלפים, תוך טבילה מזדמנת בבריכה, בג’קוזי והפינוקים של הספא.
  • מסעדות גורמה – חלק משמעותי מחווית הקלאב הוא האוכל. אחרי ששרפתם לא מעט קלוריות כל היום גם תהנו ממנו בלי נקיפות מצפון: השפים הצרפתיים יביאו אליכם את מיטב תוצרי האיזור הטריים, כל יום בשלוש ארוחות, ברמה גבוהה ועושר אדיר של מנות ואפשרויות.

בריכה, מועדון ספורט, שיעורי ספורט Indoors, ספא- לכל סגנון: אקטיבי או מתפנק

לסיכום

2 תאריכים בגרנד מאסיף, בזמן החופש הגדול עם מדריכים בעברית, לילדים בכל הגילאים- מהרו להזמין!

הודעה לעתונות מאת: קלאב מד

לפרטים נוספים והזמנות בקלאב מד