תנאי שימוש ומדיניות פרטיות

תנאי שימוש ומדיניות פרטיות

אנא קרא את תנאי השימוש של האתר. במקומות בהם אנו מתייחסים לפאנל, בייקפאנל, ראנפאנל, אאוטפאנל ופיטפאנל, ל”אתר” או “האתרים”; הכוונה היא לאתר אחד מאלה: Outpanel Runpanel | Bikepanel, או אתרים אחרים שיוקמו בעתיד תחת מטריית אתרי הפאנלים. השימוש בלשון זכר הוא לטובת הנוחות בלבד והכתוב פה אמור גם לגבי נשים וכל מין אחר.

תנאי השימוש

  1. תנאי השימוש הם הסכם מחייב בינך לבין האתר; המונח “שירותים” יכלול את כל אחד מהשירותים המפורטים פה (המסופקים על ידי האתר או צדדים שלישיים), וכל שירות שינתן במסגרת שירותי האתר ושירותי המשנה שלו (להלן: האתר).
  2. יש פרסום של תכנים שונים ממקורות שונים באמצעות האתר, ומתאפשרת לך גישה באמצעותו ובאמצעות ערוצי טלגרם, RSS, רשתות חברתיות וערוצים נוספים, לתכני האתר השונים.
  3. האתר מאפשר לפרסם תכני גולשים (קרא את הסעיף הרלבנטי בהסכם זה), כאשר פרסום התכנים יבוצע על פי תנאים שיקבעו על ידי האתר מעת לעת. לאחר שמועבר תוכן הוא יפורסם בצורה פומבית באתר.

פרסום תכנים, מדיה, כתבות ופרסומות באתר

  1. התוכן באתרים אלה הוא תוכן גולשים- הכותבים המפרסמים בו כתבות, תוכן, תגובות, תמונות וכו’, והאתרים מהווים אכסניה לבלוג/תוכן שלהם. בנוסף יתכנו תכנים קצרים יותר כגון פרסומי גולשים, תגובות גולשים ועוד.
  2. כל מסירת תוכן לפרסום באתר הנה למטרת פרסום ציבורי ופומבי, והאתר יכול להשתמש במידע, לפרסם אותו במקומות נוספים בתוך או מחוץ לאתר, למכור עותקים ממנו או לגבות תשלום על הגישה אליו.
  3. כיוון שמתאפשר לכותבים וקוראים לפרסם תכנים, חובה להקפיד בזכויות יוצרים ואסור לפרסם תוכן שאין לך זכויות עליו. בהעברת תוכן אל האתר או עורכיו הנך מעביר לאתרים אישור שהתוכן שלך, ומעביר לאתרים ללא מגבלות את זכויות היוצרים לשימוש ועריכה של תוכן זה באופן חופשי ובכלל זה תמונות.
  4. כל שימוש בתמונות מחייב אישור לשימוש בלתי מוגבל מהצלם. אסור להשתמש בתמונות שאין לך זכויות עליהן גם אם נתת קרדיט. יש לקבל אישור מהצלם גם לשינויים בתמונה (כגון אך לא רק: חיתוך מסגרת או החלפת צבעים). באישורך את תנאי השימוש אתה מתחייב לשפות ולפצות את האתר אם אי פעם יתבעו את האתרים בגין פרסום שאתה עשית ומפר זכויות של אחרים.
  5. היות ויש באתר תכני גולשים, חשוב לדעת שאי אפשר לבצע בדיקה מקיפה של כולם והתכנים והמידע באתר מובאים ללא אחריות לטיבם, ויתכנו בהם טעויות, שגיאות ואי דיוקים, שבעקבותיהם האתר לא יהיה אחראי כלפיך או כלפי אחרים בשום מקרה.
  6. מסירת תכנים לפרסום באתר (מכל סוג שהוא) אינה מקנה לך זכות לדרוש שהן יפורסמו או יוסיפו להתפרסם.
  7. היה ומסרת את התכנים לפרסום באתר, הנך מוותר על זכות העריכה והשינוי בהם לאחר הפרסום. תהייה זו החלטת האתר בלבד האם לפרסמם או לא, ואם פורסמו – אתה מוותר מראש על הזכות לבקש להורידם, ותהייה לאתר את הרשות והזכות להשאירם גם אם תבקש את הסרתם (ישנן סיבות רבות לכך כגון מניעת פגיעה במוניטין האתר, בעיות טכניות ושיווקיות כתוצאה מלינקים שבורים, הורדות דירוג במנועי חיפוש ועוד).
  8. כל המוסר תכנים לפרסום באתר, מתחייב ומצהיר שהם אמיתיים ושהוא הבעלים שלהם. אסורה התחזות לאדם או גוף כלשהו. אסורה מסירת תיאור מסולף או הצגה כוזבת של כל נתון באתר. אסורה קריאה לעברה על החוק, אסורה פגיעה בזכויות יוצרים. דאג מראש להעלות רק נתונים שאתה מוכן לכך שיפתחו באופן גלוי באינטרנט.
  9. אין להעתיק תכנים ממקור אחר ואין לפרסם תכנים שנמסרו לאתר במקום אחר. כתבות יהיו בלעדיות באתרי הפאנלים ולא ישוכפלו באתרים אחרים.
  10. מסירת תכנים לאתר נעשית ללא תשלום וכשירות לציבור. הנך מוותר על כל תביעה מהאתר בכלל זה תשלום, שכר, או פיצוי כלשהו, ואין לך יחסי עובד-מעביד עם האתר.
  11. על ידי אספקת תוכן מכל סוג (טקסטים, תמונות וכ’) לאתר באמצעות השירותים, או יצירת תוכן אחר, אתה מקבל את מדינות תוכן הגולשים של האתר. כל הפרה של מדיניות תוכן הגולשים עשויה לסיים את השירותים עבורך; הסרה של התכנים שנוצרו על ידך וכן פתיחה בהליכים משפטיים הן על ידי האתר והן על ידי האדם שזכויותיו הופרו. למטרת מדיניות תוכן גולשים זו, המונח “תוכן גולשים” יכלול: (א) תמונות וטקסט אשר נעשה בהם שימוש למטרות של פרסום תגובות, כולל תגובות באמצעות Facebook; (ב) תמונות או סרטונים אשר נמשכו משרתי צד ג’ בתכני גולשים; (ג)תיאורים, טקסט ומידע אשר עובד דרך השירות ו(ד) כל תרומה שנוצרה על ידי השירות.
  12. הנך מצהיר כי אתה הבעלים היחיד של זכויות היוצרים בכל התכנים שתפרסם; אך, לצורך מתן השירות, אתה מקנה לאתר רשיון בלתי-הדיר, קבוע, לא מוגבל, עולמי, שאינו נושא תמלוגים, בר הרשאת משנה, לא-ייחודי, לעשות שימוש בתוכן ולאפשר למשתמשי האתר לעשות שימוש בתוכן באמצעות השירותים או שירותי צד ג’, לרבות יצירת יצירות נגזרות, שינוי התוכן, עריכה של התוכן, תיקון של התוכן, הוספה לתוכן, פרסום מחדש, הפצה, וכל פעולה אחרת.
  13. אתה נותן רשות לאתר להשתמש בפרטייך, תמונתך, שמך, ודמותך בתוכן שפרסמת. כולל העברה לצד שלישי לצורך קידום התוכן. התכנים יכולים להתפרסם באיזורים שונים באתר – כולל עמוד הבית, ללא הודעה מראש. הם יכולים להיות מועתקים (בדין או שלא בדין) על ידי גורמים חיצוניים ולכן אל תפרסם דברים פרטיים או כאלה שאתה רוצה לשמור לעצמך.
  14. במידה והנך תורם תוכן קבוע לאתר, האתר יכול (אולם אינו מחויב) לפי שיקול דעתו לשייך את תכניך לאיזור המאגד אותם ומציג חתימה קבועה של הכותב, פרטיו ותמונתו בתכנים ובאיזור המאגד אותם. יובהר כי לשיקול דעת עורכי האתר האם להשאיר איזור וחתימה קבועה או לבטלם בכל עת.
  15. אתה מצהיר כי התוכן אינו פוגעני וכי אינו מפר את זכויותיהם של צדדים שלישיים, לרבות: קניין רוחני: תוכן הגולשים אינו מפר את זכויות הקניין הרוחני של צד שלישי כלשהוא, לרבות זכויות יוצרים, מדגם, פטנט, סימן מסחרי, סוד מסחרי או כל זכות קניין רוחני אחרת.
    1. התוכן אינו מכיל טקסט, תמונה או דימוי פורנוגרפי, לרבות גסויות, פעילות מינית, רמיזות מיניות, תכנים פוגעניים מינית או תועבה.
    2. תוכן הגולשים אינו מכיל דיבה ואינו פוגע בשמם הטוב של אחרים.
    3. תוכן הגולשים אינו מכיל ביטויים שיש בהם גזענות, וכן הוא ללא כל ביטוי אשר מעודד שנאה.
  16. הודעות ותגובות שנועדו לשבש מכירה או פרסום (לדוגמא – בעמוד עסק באינדקס, מכירת מוצר בלוח משומשים, או בכל אייטם אחר בכתבות האתר) ימחקו ותשקל חסימת משתמשים שעשו כן.
  17. אתה מצהיר כי אתה הבעלים היחיד או המורשה הבלעדי של כל תוכן גולשים שאתה מעבד באמצעות השירות וכי אף זכויות של צד ג’ לא הופרו במהלך ביצוע פעילותך. מעבר לכך, אתה מצהיר כי לא הוגשה כל תביעה, דרישה או טענה כנגדך, או אוימה בכזו, בגין תוכן הגולשים.

איכות המידע

  1. כדאי מאוד, ואף מומלץ להתייחס לתכנים המתפרסמים באינטרנט בביקורתיות וחשדנות, לא להתבסס רק עליהם בעניינים חשובים, ולא להניח שהם מדויקים. מדובר בבידור וכך צריך להתייחס לדברים. אין לקחת את הכתבות או המודעות וכל תכנים אחרים כגון – מסלולים, המלצות, הצעות וטיפים, מבחני ציוד, מודעות וכל תוכן אחר באתר כאמת צרופה, אלא יש להתייחס אליהם כאל דיעה בלבד, שאפשר להסכים או לחלוק עליה, ויש להפעיל שיקול דעת אישי באשר להם.
  2. נעשה מאמץ לדייק באיסוף המידע. עם זאת, ייתכן שיפלו בו בתום לב טעויות, שיבושים או אי-דיוקים. המידע יכול שיהיה עדכני למועד איסופו, אך ישתנה לאחר מכן. הקפד אפוא לבדוק את תאריך הפרסום המקורי, המצוין לצד המידע בבירור ואת תוכן המודעה הרלבנטית – המוצרים, השירותים והמידע המוצע דרכה. אל תסתמך על המידע בעניין מהותי כלשהו אלא אם בדקת אותו באופן עצמאי.
  3. לאתר הזכות לבצע כל עריכה, שינוי או הסרה של תכנים מכל סיבה שהיא, לרבות לצורך הגנה הן על תוכן הגולשים והן על זכויותיהם של צדדים שלישיים, וכן לצורך בירור כי זכויותיו של צד ג’ לא נפגעו.
  4. האתר לא יכול לסנן את כל תכני הגולשים, אך יהיה לו הזכות (לא החובה) לעשות כן, או לסרב לפרסם כל תוכן גולשים שיועבר באמצעות השירותים. לאתר תהייה הזכות להסיר כל תוכן גולשים אשר מפר את תנאי שימוש אלה או אשר חוקיותו או אשר נכונותו, אמינותו, או איכותו מוטלים בספק או אינם עומדים לטעמה ולפי שיקול דעתה בסטנדרטים של האתר.
  5. לאתר הזכות להסיר תוכן מכל סיבה אחרת לפי ראות עיניו של עורך האתר ללא הסבר או הודעה.
  6. לאתר הזכות לקבל או לסרב לבקשת בעלות על פריטי תוכן ולוחות וכרטיסי עסק או כל תוכן אחר מכל סיבה ולפי ראות עיניו של עורך האתר ללא הסבר או הודעה.
  7. האתר עשוי לשמר את תוכן הגולשים ואף עשוי לגלותו אם ידרש לעשות כן על פי חוק או אם על פי שיקול דעתה בתום לב תאמין כי שימור כזה או גילוי המידע נחוץ בצורה סבירה לצורך: (א) הענות להליך משפטי; (ב) אכיפת תנאים אלה; (ג) תשובה לטענות של צדדים שלישיים בנוגע להפרת זכויותיהם; (ד) להגן על הזכויות, הרכוש או הבטחון של האתר, משתמשיה והציבור. עיבוד מידע אלקטרוני אף עשוי להביא לכך שהמידע יועבר על רשתות שונות, ויועבר שינויים אשר עשויים לעוותו.
  8. אתה מסכים וערב כי האתר ומשתמשיו הינם תמי לב, וכי תשפה אותם מיידית בכל מקרה בו יפתח בהליך נגד האתר או משתמשיה בגין הפרת זכויות יוצרים, דילול סימן מסחרי, הפרת פטנט או כל שימוש אחר לרעה שלך בניגוד למדיניות תוכן הגולשים בתנאי שימוש אלה. כמו כן, אתה מתחייב לשפות את האתר ואו את משתמשיו בגין כל תביעה בנושא זכויות יוצרים אשר תוגש כנגדם בגין הפרת זכויות יוצרים שנוצרה בעקבות הסתמכות על תכני הגולשים שלך.
  9. האתר מעריך את זכויותייך ואת זכויותיהם של צדדים שלישיים, ולכן יציית לכל הוראה חוקית הנוגעת לזכויותיהם של צדדים שלישיים. ככל שתגלה כי תוכן גולשים כלשהוא, למיטב ידיעתך, מפרת את זכויותייך, שמך הטוב או קנייך הרוחני, אנא הגש תלונה לאתר באמצעות טופס יצירת הקשר באתר. נציג האתר יבחן את תלונתך ויעביר אותה (ללא התחיבות לכך, אם ניתן, ולפי שיקול דעתו) למשתמש אשר פרסם את תוכן הגולשים לצורך תשובתו. באם תלונתך תתברר כשקרית, טורדנית או שנועדה למנוע שימוש חוקי במידע, תשא בכל האחריות לפצות את המשתמש אשר נפגע כתוצאה משימושך המפר וכן את האתר.
  10. בתלונתך עלייך לצרף: (1) הצהרה בכתב לגבי מהו תוכן הגולשים אשר לדעתך מפר את זכויותייך והוכחה כי אתה מחזיק בזכויות אלה; (2) את הכתובת האינטרנט (URL) המדויקת של תוכן הגולשים; (3) הצהרה כי אתה מאמין שהשימוש בתוכן הגולשים אינו שימוש הוגן, ביקורת, מחאה צרכנית או כל ביטוי מוגן אחר.
  11. לאחר בקשת הסרה, ובהקדם האפשרי, האתר יבחן את תלונתך. האתר יפנה למשתמש אשר פרסם את תוכן הגולשים, ויעביר לו את פרטייך, אם הדבר אפשרי. באם המשתמש שפרסם את התכנים לא יגיב בתוך 96 שעות, האתר ימחק את תוכן הגולשים. באם הוא השיב, האתר יבחן את תשובתו ואם סוגיה משפטית מהותית או סכסוך עובדתי יועלו, ויהיו הנתונים בידיה, האתר ישקול להעביר לך את פרטיו האישיים לצורך טיפול במחלוקת.
  12. אתה מתחייב לשפות את האתר בגין כל נזק, הפסד, הוצאה, הוצאות משפט או עלות שיווצרו כתוצאה מ(1) פרסום שלך אשר מפר את מדיניות תוכן הגולשים, לרבות הצהרה כוזבת; או (2) כל תלונה, טענה או הודעה שהועברה בצורה זדונית או רשלנית כנגד כל משתמש במקום בו לא היתה לך זכות להגיש כזו.

פרסום וקישורים חיצוניים

  1. האתר עשוי, על פי שיקול דעתו הלבעדי, להכליל בשירות קישורים לאתרי צד שלישי, פרסומות או קישורים לאפליקציות ותכני צד ג’. האתר אינו ערב לתכנים אלה ואו לזמינותם. האתר לא יהייה אחראי, ולא יטען כי הוא אחראי, לכל תוכן כזה, חוקיתו או אי עמידתו בכללים.
  2. האתרים אינם אחראים לתוכן הגולשים, בכלל זה גם תוכן מודעות, הודעות לעתונות ופרסומות, ובכלל זה לדיוק, המהימנות, השלמות או העדכניות, ולא ישאו בכל אחריות לתוכן המודעות. האחריות היחידה לתוכן חלה על מי שמסר אותו לפרסום. לפיכך, פרסום תוכן או מודעות באתר אינו מהווה המלצה, עידוד, הבעת דעה או עמדה מטעם האתר באשר לרכישת השירותים, הנכסים או המוצרים המוצעים בהם למכירה. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, האתר יהיה רשאי לבדוק את המודעות לפני פרסומם או במהלך הפרסום.
  3. כל עסקה שתעשה בעקבות מודעה שהתפרסמה באתר תסוכם ישירות בינך לבין מי שמסר את המודעה לפרסום. האתר אינו צד לכל עסקה כזו, ולא תישא באחריות לשירותים, למוצרים או למידע, שיוצעו במודעות המתפרסמות באתר או ירכשו בעקבות פרסומן ו/או איכותם.
  4. יש באתר פרסומים לרכישת מוצרים באתרים חיצוניים, כגון אמזון- האתר מקבל דמי הפניה (affiliation) תמורת העברת קונים באמצעות לינקים ו/או מודעות אלה, במסגרת תוכנית השותפים של אמזון, אולם אינו אחראי או קשור לאספקת המוצר והשירות.
  5. במידע המתפרסם באתר תמצא קישורים לאתרי אינטרנט ומקורות מידע ותוכן אחרים. יתכן שתמצא שמידע ותכנים אלה אינם הולמים את צרכיך, או שאתה מתנגד לתוכנם, או סבור כי הם מקוממים, מרגיזים, בלתי נאותים, בלתי חוקיים או בלתי מוסריים. האתר אינו אחראי לאתרי האינטרנט, שאליהם מוליכים הקישורים היוצאים ממנו, אין באפשרות האתר לקבוע עד כמה המידע באתרים חיצוניים אלה מהימן (אם בכלל), שלם, מדויק או עדכני. האתר אינו שולט במידע המתפרסם באתרים שאליהם מקשר האתר ואינו מפקח עליהם. לכן העובדה שתמצא באתר קישור לאתר מסוים אינה מהווה אישור לכך שהמידע באתר זה מלא, מהימן, עדכני או אמין ולא יהיה בכך כדי להעיד על הסכמת האתר ו/או מתן ערובה מטעמה לאמינותם, עדכניותם וחוקיותם ו/או לנוהגי בעלי התכנים הנ”ל בתחום הפרטיות ו/או לכל היבט אחר הכרוך בתפעולם.
  6. האתר אינו מתחייב כי כל הקישורים (‘לינקים’) שימצאו באתר יהיו תקינים ויובילו אותך לאתר אינטרנט פעיל, הוא רשאי לסלק מהאתר תכנים וקישורים שנכללו בו בעבר, או להימנע מהוספת קישורים חדשים – הכול, לפי שיקול דעתו המוחלט.
  7. האתר לא יהייה אחראי לכל נזק ישיר או עקיף, כספי או אחר, שייגרם לך כתוצאה משימוש או הסתמכות על המידע המתפרסם באתרים חיצוניים, שאליהם תגיע באמצעות איזה מהשירותים באתר
  8. פרסום מטעה ימחק והמשתמש יחסם.
  9. אסור להכניס יותר ממודעה אחת לפריט. כפילויות ימחקו ומפרסמים שיפעילו טקטיקה זו יחסמו.
  10. לאתר יש זכות להגביל את מספר המודעות הכולל של משתמש ספציפי וכלל המשתמשים.

תנאים נוספים

  1. על ידי אישור תנאים אלה, אתה מתחייב כי אתה עומד בתנאי הזכאות המפורטים להלן וכי, אם אתה פועל כנציג של תאגיד, שכל משתמשי הקצה ועובדי התאגיד אשר יקבלו גישה לאתר יסכימו לתנאים אלה גם כן.
  2. אתה כשיר להתקשר בהסכם זה, ולא (א) בוטלה יכולתך על ידי רשות מוסמכת, שיפוטית או על פי חוק מלהתקשר בהסכם כלשהוא; (ב) אתה בגיר, או שקיבלת את הסכמת הורייך ואו אפוטרופסייך להתקשרות בתנאי שימוש אלה; (ג) לא נאסר עלייך בעבר על ידי האתרים מלהתקשר בהסכם זה; (ד) אינך מתגורר במדינת אויב ואינך חבר בארגון טרור; (ה) אתה בעל כל ההיתרים, אם אתה פועל מטעם תאגיד, להתקשר בהסכם זה.
  3. השימוש שיבוצע על ידך בשירותים יהיה אישי ולא מסחרי; לא תעביר, תפיץ או תפרסם כל תוכן או חלק מהשירותים לצדדים שלישיים למעט היכן שהדבר מתאפשר על ידי השירות עצמו (לדוגמא על ידי כפתור “שתף” באמצעות Facebook) ולא תמכור, תשכיר, תפיץ או תפרסם את השירותים.
  4. נאסר עליך להעתיק את תכני האתר (מכל סוג שהוא) במלואם או בחלקם (למעט אם אלו תכנים שאתה הבעלים המלא שלהם). נאסר עלייך לייבא ערוצי RSS מהאתר לאתר אחר, לערוץ בבעלותך או לעמוד ברשת חברתית. אם ברצונך בכך אנא צור קשר בטופס יצירת הקשר באתר.
  5. במסגרת מדיניות השימוש האישי נאסר עלייך לפרסם תכנים אשר קיבלת תשלום עבור פרסומם או לפרסם תכנים אשר מטרתם לקדם את עסקייך – למעט באיזורים המצויינים כמיועדים לשם כך במפורש – כגון לוח אירועים ועסקים. לצורך העניין, המקרים הבאים (אך לא רק הם), יחשבו כשימוש לרעה באתר: (א) משרד או איש יחסי ציבור העושה שימוש בחשבון  לצורך קידום עסקי לקוחותיו; (ב) שימוש שמייצר הפניות (לינקים) לאתר אחר; (ג) פרסום ספאם ללא אישור עורכי האתרים.
  6. ניתן ליצור קשר לשם פרסום באתרים בטופס צור הקשר באתר.
  7. השתמש בשירותים בצורה תמה, וללא כוונות רעות וכוונות זדון –  ותמנע מכל פעילות אשר עשויה למנוע, להפריע או לעכב את השירותים לאחרים. אין להשתמש בשירותים על מנת לשלוח הודעות דואר-זבל, לשלוח פרסומים לא רצויים, להטריד, להתחקות או לאיים על כל אדם אחר או כל מערכת ממוחשבת

בטיחות מידע

  1. לא תשתמש באמצעים אוטומטיים, כגון תוכנה, Crawlers (תולעים אוטומטיים הנכנסים לאתרים), רובוטים או תסריטים לצורך שאיבת מידע, עיבודו, תיווך בו (קאש) או כל צורה שונה מאלה בכדי להעניק שירותים לאדם אחר. לא תייצר כל תסריט, תוכנה, קוד או תוכנית אשר מעוותת, משבשת, מפחיתה או מוסיפה פונקציונאליות לשירותים.
  2. למעט היכן שניתנת לך הרשות בצורה מפורשת, נאסר לעשות כל שימוש בקניינם הרוחני של האתארים ו/או של גולשי האתרים.
  3. ברישום לאתר, האתרים עשויים לבדוק את זהותך ע”י Facebook Connect או שירותים אחרים, ויכולה לבקש זיהוי נוסף. ברישום עם email האתרים רשאים לוודא שהאימייל שסופק נכון על ידי משלוח אימייל לכתובת זו עם קישור או מידע שיסייעו לאמת את הנתונים.
  4.  יש שירותים הדורשים שימוש בשם וסיסמא. חשוב לעשות שימוש בססמאות חזקות (ארוכות המכילות מגוון תווים, מספרים, ואותיות גדולות וקטנות) וששימוש באותה ססמא בשביל יותר ממשתמש אחד באתר אינה מומלצת.
  5. יש להפעיל חשבון אחד לאדם אחד – אסור לך להחזיק יותר מחשבון אחד, ואתה לא יכול לאפשר לאחרים גישה לחשבון שלך. אם אתה תאגיד, אז אתה יכול לאפשר גישה לחשבון שלך לעובדים ספציפיים, אבל אתה תהייה זה שאחראי לכל נזק שהם עשויים לגרום.
  6. אסור לשתף את שם המשתמש והססמא שלך עם צדדים שלישיים.
  7. בכל מקרה בו אתה מאמין שארעה פריצה לחשבון שלך ו\או אתה יודע על שימוש לא מורשה בחשבון שלך עליך להודיע זאת לאתר מיידית.
  8. האתר לא יהיה אחראי בכל מקרה בו לא תציית לכללי אבטחה אלה ולא יוכל לסייע לך בצורה כלשהיא אם תמנע מליישם את כללי האבטחה האלה, כפי שיפורסמו מעת לעת.
  9. השירותים ינתנו ללא תמורה או כנגד תשלום, בהתאם למהות השירות.
  10. במהלך השימוש בשירותים, האתר עשוי לשמור מידע אישי ומזהה על אודותייך. לכן, חשוב שתקרא מדיניות פרטיות זו ותבין מהם השימושים שנעשים במידע.
  11. האתר ישמור עלייך כל מידע מזהה אשר יסופק ישירות על ידך, לרבות שמך, כתובתך, פרטי הקשר שלך, כתובת הדואר האלקטרוני שלך, הפרופיל שלך ברשתות חברתיות, כתובת הIP ממנה גלשת וכדומה. האתר עשוי לאחסן עוגיה (‘Cookie’) על המחשב שלך כדי לאמת את זהותך.
  12. האתר עשוי לשמור מידע לא-מזהה, שאינו אישי, לרבות סוג הדפדפן שלך, הדפים שהפנו אותך לאתר, השימושים שעשית בשירות, הדפים שצפית בהם ועוד.
  13. למידע השמור על אודותייך יש גישה לעובדי האתר, קבלניה וכן לצדדים שלישיים אשר מספקים לה שירותים; כמו כן, באם תבחר לשתף צדדים שלישיים במידע, הרי שתנתן להם גישה למידע זה.
  14. המידע על אודותייך מעובד במספר דרכים: מידע מזהה משמש את האתר כדי לאמת את זהותך, לפרסם תכנים, לצור עמך קשר (כולל באצעות ניוזלטר), לתת לך שירות יותר טוב ולאכוף את תנאי השימוש האלה. כמו כן, מידע לא מזהה אישית ישמש את האתר כדי לשפר את השירות, להציג פרסומות או לספק פילוחים למפרסמים.
  15. באתר פועלים מספר שירותי צד ג’ אשר פועלים על מנת לספק לך גישה טובה יותר, פרסומות, שיתוף של מידע ברשתות חברתיות ועוד. עלייך לבחון את הסכם השימוש ו\או מדיניות הפרטיות של כל אחד משירותי צד ג’ אלה בנפרד מתנאי שימוש אלה. נכון ליום זה, השירותים הינם: Google Analytics; Facebook, WordPress ובמסגרתם יתכן שיהיו צדדים שלישיים משורשרים עקב פלאג-אינים ותוספים שונים שאין לנו אחריות לגבי טיבם, תנאי השירות שלהם וכו’.
  16. אם תספק האתר את פרטייך האישיים ותרשם לדיוור (ניוזלטר), אתה מביע בזאת את הסכמתך המפורשת לאפשר לאתר לשלוח לך מסרים פרסומיים ולהעביר את המידע על אודותייך לשותפיה העסקיים של לאתר לצורך כך.
  17. על מנת לבקש למחוק את המידע עלייך לפנות באמצעות טופס צור הקשר באתר.

דיוורים ועדכונים

  1. ניתן להרשם לניוזלטר ו\או דיוורים מאתרי הפאנלים עבור קבלת עדכונים באימייל בנוגע לתכנים באתר. המינוי לדיוור יש ויהיו בו תכנים פרסומיים, תוכן שיווקי, מודעות וכו’. כל מנוי יכול להפסיק את משלוח המיילים אליו בכל עת על ידי הסרה מרשימת התפוצה בתחתית הדיוור.
  2. תקלות טכניות אפשריות – ויתכנו רישומים לניוזלטר ו\או דיוורים מאתרי הפאנלים שלא יופעלו מסיבות טכניות כלשהן ורישומך לא יקלט. במדה וזה יקרה אנא פנה אלינו בטופס צור הקשר באתר.
  3. האתר שומר לעצמו את הזכות להסיר כל מנוי על הניוזלטר ו\או דיוורים מאתרי הפאנלים לפי שיקול דעתו ומכל סיבה שהיא (בין השאר אולם לא רק למטרות אלה: כדי למנוע רישומים שגויים, כפולים, שימוש לרעה וכו’).
  4. אם תתן לאתר את פרטייך לצורך יצירת קשר, התקשרות, פרסום, העלאת מודעה, חיפוש קבוצה או שירות בלוחות, כתבה או תוכן כלשהו – אתה נותן בכך את הסכמתך לרישומך לניוזלטר, לשליחת עדכונים או דיוורים פרסומיים מעת לעת – אלא אם תבחר אחרת. האתר שומר לעצמו את הזכות לאפשר קבלת שירותים רק ממי שמסכים לסעיף זה.
  5. יציאה מדיוורים לשם הפסקת קבלתם נמצאת בדיוור עצמו המכיל אפשרות פשוטה וקלה לצאת מהרשימה בכפתור “הסרה”.
  6. אנו משתמשים בשירותים חברתיים (כגון share ולייק בפייסבוק ועוד) שכדאי שתקרא את התקנון ומדיניות הפרטיות שלהם. דע שהם אוספים עליך מידע. בכל מקרה שהוא, האתרים לא יהיו אחראים לכל נזק שיגרם כתוצאה ממתן השירותים והתכנים באתר או מכל פעולה של קוראים או צדדים שלישיים באתר. תנאי שימוש אלה הינם הסכם מחייב בינך לבין האתר.
  7. ניתן לבקש עדכונים באמצעות התראות דפדפן מהאתר- הדבר נעשה באמצעות אישור בפופ אפ שהדפדפן מקפיץ. פעולה זו הנה פעולה מקומית אצלך בדפדפן ורק אתה יכול להסיר או להפסיק הודעות אלה באמצעות הדפדפן. האתר לא יהיה אחראי לאי הסרה כזו שנעשתה באמצעי שאינו בשליטתו מרחוק.

מסחר אלקטרוני ותשלומים לאתר

  1. האתר יכול לקבוע תעריפים מסוגים שונים בכל שיטת תמחור שתמצא לנכון לאירועים שונים (חד פעמיים, תקופתיים, או אחרים) ולגבות תשלום עבור שירותים, לרבות עבור שירותי אימון, פרסום, הפנית לידים, קידום תכנים, שילוב מולטימדיה, כתיבת תכנים ועוד. תעריפים אלו הינם עבור שימוש לא-מסחרי ואישי בשירותים ולא יאפשרו שימוש מסחרי או מכירה של השירותים לאחרים.
  2. אתה מאשר ומקבל שבכל מקרה בו יתבקש תשלום עבור שירות כלשהוא ממגוון השירותים, הדבר יובא לידיעתך ואתה מתחייב לשלם תשלום זה. שירותי האתר מהווים קניין רוחני, ובכל מקרה לא תהייה זכאי להחזר עבור תשלומים שביצעת.
  3. התשלומים על פי תנאי שימוש אלה יבוצעו בכרטיס אשראי, Pay Pal, שיקים, או כל אמצעי אחר שיתאפשר באתר.
  4. אם תצטרף כמנוי הרי שאתה נותן לאתר את הסכמתך לחיוב מתמשך של אמצעי התשלום שלך בכל מועד חיוב רלוונטי, וזאת כל עוד לא הודעת לאתר בכתב על ביטול מנוי זה. במידה ושילמת עבור מנוי חודשי, הרי שמנוי זה יתחדש בכל עת אלא אם תודיע לאתר אחרת.
  5. מדיניות אספקת מוצרים מחנות המסחר האלקטרוני:
    1. האתר מתחייב לשלוח את המוצר לכל המאוחר בתוך 14 ימי עבודה מרגע התשלום.
    2. במידה וקיים סיכוי לאי עמידה במועד ינתן עדכון לקונה ותעמוד לו הזכות לבטל עסקה, ובתנאי שדרכי התקשורת שמסר הקונה תקינים ופעילים בזמן סביר.
    3. שיטת המשלוח יכולה להשתנות ממוצר למוצר ובהתאם לבחירת הקונה (דואר רגיל, דואר רשום או שירותי שליחות עד הבית). מועד ההגעה לקונה תלוי בדואר ובשירותי המשלוחים.
    4. האתר ו/או מי מטעמו לא יהיו אחראים לנזק ישיר ו/או עקיף שיגרם כתוצאה משימוש בשירות ו/או שימוש במוצר שנרכש באתר.
    5. השירות למוצרים לאחר רכישתם ניתן על ידי ספק המוצר / היבואן המורשה שסיפקו לאתר, ולכל נושא שירותי לאחר קבלת המוצר ופתיחת האריזה יש להפנות ליבואן המורשה של אותו מוצר.
    6. מדיניות החזרות: על רכישות שהתבצעו באתר ניתן לבטל עסקה (בהתאם לחוק הגנת הצרכן, התשמ”א- 1981). ביטול יתבצע תוך 14 ימים מיום קבלת המוצר ורק לאחר החזרת המוצר שנרכש. המוצר חייב להיות חדש באריזתו המקורית ושלא נעשה בו כל שימוש. לא ניתן לבטל עסקה של מוצר מותאם אישית, לא יינתן זיכוי על שירותים, לא יינתן זיכוי למוצר שהוזמן במיוחד עבור הלקוח. יתקבלו לזיכוי מוצרים שנרכשו באתר בלבד! האתר רשאי לדרוש דמי ביטול של 5% או 100 שח מערך המוצר שנרכש (הנמוך מביניהם) ולא יזוכו עלויות המשלוח.
      הנחיות להחזרת מוצר לזיכוי- 

      • החזרה פיזית- ניתן להחזיר מוצרים בכתובת האתר: במושב צור משה בתיאום מראש. במידת האפשר נבצע זיכוי כספי במקום, כאשר לא ניתן לזכות את כרטיס האשראי נבצע העברה בנקאית תוך 5 ימי עסקים. זיכוי רכישה שבוצעה בפייפאל הזיכוי יתבצע ישירות לחשבון הפייפאל בו בוצע התשלום (עשוי לקחת עד 3 ימי עסקים).
      • משלוח המוצר –יש להודיע לנו בווטסאפ או במייל על שליחת מוצר להחזרה – 054-525-5605, bikepanel@gmail.com. אפשר לשלוח את המוצר בדואר רשום, שירות שליחים או בכל שיטת משלוח עם מעקב ואחריות. משלוח לכבוד: הפאנל, ת.ד. 791, צור משה, 42810.  עלות המשלוח על חשבון השולח, אנו לא נושאים באחריות על המשלוח וזמני החלוקה. שימו לב לרשום בחבילה את הפרטים שלכם ליצירת קשר!
    7. הגבלת גיל- תנאי לרכישה באתר כי הרוכש הינו בן 18 שנים ומעלה.

תחרויות ופרסים

  1. אנחנו מדי פעם עושים תחרויות (כגון תחרות עיצוב בגדי הרכיבה) או בחירת הענקת פרס לקוראים. המטרה היא לעודד השתתפות כנה ותמימה שתעודד היבטים כגון הכרת המותג, מותג של מפרסם או רישום לניוזלטר.
  2. כל התנהלות במבצעים והגרלות כאלה באופן שמיועד להגדיל סיכויי זכייה בצורה שונה מזו שנעשית על ידי רוב המשתתפים תפסל, בתוך כך – הצפה או הגשה של יותר פריטים לתחרות או ההגרלה, רישום כפול או מרובה על ידי אותו אדם, שימוש בכתובות קש או הגדלה של כמות הנרשמים בצורה שמטרתה להגדיל את סיכויי הזכיה, וכו’, רישום לתקופת המבצע ואז הסרה מידית לאחריו.
  3. הדרכים לנסות לפעול כדי להגביר סיכויי זכייה מגוונות ורבות, ואנחנו שומרים לעצמנו את הזכות לשנות את תנאי המבצעים וההגרלות האלה בכל רגע גם לאחר הכרזתן – ובלבד שמטרתנו בכך תהייה לעודד השתתפות תמימה לפי כוונת יוזם המבצע ובאמת מידה שאינה פוגעת במשתתפיו האחרים שאינם נוקטים בטקטיקות מלאכותיות להגברת סיכויי זכייה.
  4. במידה ואתה משתתף במבצעים כאלה – אתה מקבל את זכותנו לשנות את התנאים למטרה זו גם לאחר ההכרזה על המבצע. למטרת השמירה על התנאים הדומים עבור כל המשתתפים, אנו שומרים על זכותנו להוריד מההגרלות, ומכל פעילות במסגרתנו כל נרשם וכל משתתף ללא התראה או הסברים.

שונות

  1. האתר אינו ערב לטיב השירותים ומספק אותם על בסיס “כמות-שהוא” ועל בסיס זמינות בלבד. השימוש בשירותים יעשה על אחריותך בלבד, והאתר אינו ערבה כי (1) השירותים יעמדו בדרישותייך; (2) השירותים יהיו לא מופרעים, רציפים, מאובטחים או נקיים משגיאות; (3) התוצאות שיושגו מהשירותים תהינה מדויקות או אמינות; (4) איכות השירותים, המוצרים, המידע או כל חומר אחר אשר ירכש באמצעות השירות יעמוד בדרישותייך; או (5) כל תקלות בשירותים יתוקנו.
  2. בכל מקרה ומכל סיבה שהיא לא יהיה האתר אחראי או חבה בגין כל נזק, ישיר או עקיף, תוצאתי, לרבות נזקים לדוגמא, נזקי גוף או נזקים מיוחדים, לך, לכל משתמש אחר או לכל צד ג’ שנגרם כתוצאה ממתן השירותים או אי מתן השירותים על פי תנאי שימוש אלה. האתר מספק את השירותים על בסיס כמות-שהוא ולא יהייה אחראי, עד לגבול המותר על פי חוק, בכל מקרה של עוולה, רשלנות, רשלנות פושעת, זדון או בכל מקרה אחר, לכל נזק או הפסד לרכוש, לרבות נזקים לקניין רוחני, אבדן רווחים, פגיעה בשם הטוב, והכל שנובע מהשימוש או מהעדר השימוש בשירותים על ידי האתר.
  3. האתר רשאי לשנות או לתקן, מעת לעת, את תנאי שירות אלה, והיא עשויה ליידע אותך על שינויים אלה. באם תחליט ששינוי כלשהוא אינו עומד בהבנותייך עם האתר, תוכל, בעצמך, לסיים את תנאי שירות אלה. בכל מקרה כזה, תוכן הגולשים שלך יוותר מאוחסן בשירות ויעשה בו שימוש על פי מדיניות האתר כפי שתהייה במועד הרלוונטי. בכל מקרה תנאי שימוש אלה לא יחולו בצורה רטרואקטיבית ולא יחולו על התנהגותך ללא הסכמתך. לכן, אתה מתחייב לבדוק, מעת לעת, את תנאי שימוש אלה.
  4. האתר רשאי על פי שיקול דעתו הבלעדי, לסיים את תנאי שימוש אלה; את השירותים או כל שירות שמסופק על ידה מכל סיבה שהיא, לכל המשתמשים או לך בלבד, מכל סיבה שהיא או ללא סיבה, לרבות, ללא הגבלה, עקב העדר שימוש או אם האתר מאמין שהפרת את תנאי שימוש אלה או התנהגת בצורה שעשויה לפגוע ברוח תנאי השימוש. האתר עשוי, כמו כן, ועל פי שיקול דעתה הבלעדי, לחדול מלספק את השירות או כל חלק ממנו, אם או בלי התראה מראש.
  5. אתה מצהיר כי כל סיום של גישתך לשירות או לשירותים תחת תנאי שימוש אלה עשוי לחול ללא כל התראה מראש, ומכיר בכך שהאתר עשוי לסגור את השירותים מיידית או למחוק את תכני הגולשים שלך. מעבר לכך, האתר לא יהייה אחראי לכל נזק שיגרם לך או לצד שלישי כלשהוא כתוצאה מסיום תנאי שימוש אלה.
  6. כתובת ליצירת קשר: ת.ד. 768, צור משה או בטופס צור הקשר עמנו.
  7. דין החל על תנאי שימוש אלה יהא הדין הישראלי בלבד, וכל סכסוך הנובע ממנו יובא בבלעדיות לבתי המשפט המוסמכים במחוז תל-אביב.
  8. תנאי שימוש אלה מהווים את מלוא הבנותייך עם האתר וישונו אך ורק בכתב. כל ויתור, ארכה או שיהוי של האתר תחת תנאי שימוש אלה לא יהוו שינוי ההסכם.